Steekjes in rechter schouder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Melkos, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal
    Ben nu ietsjes meer dan 6 weken en heb nu 2 daagjes lichte steekjes in me rechter schouder. Verder geen bloedverlies gehad en ook geen pijn in mijn buik.
    Iemand dit ook gehad? Ik hoorde ook dat het misschien een BBZ kan zijn maar heb je dan niet ook veel buikpijn als je dat hebt?

2. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Geen ervaring mee, maar als je er onzeker over bent zou ik altijd even de huisarts bellen of de verloskundige. Je kan het maar beter zeker weten.

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik heb het ook rond die tijd gehad maar ik moet zeggen dat ik het maar een keer of drie, vier had.
    Maakte me toen ook zorgen.

Weet niet hoe vaak jij het voelt? Anders gewoon melden en zeggen dat je bang bent voor bbz. Ze kunnen op zijn minst even snel checken of het op de juiste plaats zit. Desnoods overdrijf je wat dan krijg je vaak eerder je zin w.b. vroegere echo. Je kunt ook nog even afwachten natuurlijk. Misschien net als bij mij blijft het daarbij?

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Als het blijft ff contact opnemen met vk ef zh ivm eventuele bbz.

5. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Ik voel het niet heel de dag krijg het zo nu en dan van die soort zenuw druk ofzo (moeilijk uitl te leggen) op de schouder en trekt soms naar me nek toe het voelt ook erg gespannen bij mijn schouder en nek verder doet het niet pijn meer een zeurend irritant gevoel 1 keertje gehad dat me arm ook beetje trilde heel vreemd weet verder niet als dit bij een bbz of zelfs bij een zwangerschap hoort ken natuurlijk ook gewoon een verkeerde houding zijn het laatste is dan wat ik hoop natuurlijk maar ik kijk het nog even aan als het morgen nog zo is dan bel ik wel even met de vk wat zij ervan vind

Deel Deze Pagina