Ook zo snel vol?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eden28, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik ben nu net zwanger en heb constant honger, maar nergens echt trek in, ja snoep chocola en vis! Ik maak nu steeds mega borden eten maar na drie happen zit ik vol of wordt ik misselijk. Herkenbaar?

Heerlijk dat gekke zwangere gedrag

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Heb ik ook! :)
    Bij mij komt het vooral omdat ik nu al zoeen 8 weken flink overgeef en mijn maag niks meer kan hebben omdat ik al 2 maanden bijna niks binnenkrijg.
    Ik heb ook afentoe verschrikkelijke honger maar als ik dan vrolijk met me bordje half leeg zit ga ik me toch een partij beroerd voelen... poeh..
    Achja, het gaat weer over. ;)

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Hier ook hoor. Ik zit nu op de bank, mijn maag knort, maar heb nergens trek in.

Elke keer loop ik naar de keuken en maak ik dingen klaar of pak ik het, en dan ga ik weer zitten en dan denk ik blegh.. maar ja mijn maag blijft knorren..

4. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    ik zal je zeggen dat ik er nu ( ben niet meer zwanger) nog steeds last van kan hebben... Dan heb ik trek maar als ik iets klaar maak heb ik er geen trek meer in. Had het ook toen ik zwanger was

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ben nu 9,5 week. Heb het ookal een tijdje.
    Kan echt mijn oude hoeveelheid niet op (en was al geen grote eter). Eet dus extra crackers, liga's, vla etc.

6. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik heb het in vlagen, komt hier ook omdat de kleine tegen mijn maag aan trapt.
    leef voornamelijk op yoghurt, crackers en aardbeien

7. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Hier ook en erge is nog dat ik nergens zin in heb. Was er maar iets dat ik dacht yeaah!!

Ik eet ook 2x avondeten, mn vriend is altijd pas rond 7 thuis dus heb het eten om 5 uur klaar en eet ik wat en dan met hem nog een keer mee. 2x een klein beetje. Overdag eet ik af en toe een cracker met smeerkaas of pindakaas met melk en water.

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb het ook... Ik ben nu bijna 11 weken en ik heb vanaf een week of 6 amper wat gegeten, met af en toe een dag waarin ik wat meer aankon. Ik zei gisteravond ( na maar twee happen shoarma gegeten te hebben ) tegen mijn vriend:'Kan het niet zo zijn dat mijn maag een beetje is gekrompen doordat ik al zo lang weinig eet'.
    Ik vind het verschrikkelijk... Ik krijg echt zo weinig binnen, laat staan alle vitaminen en gezonde dingen die ik nodig heb...

Over het algemeen eet is 1 of 2 boterhammen met wat beleg op de dag en 's avonds een paar happen avondeten ( en vaak is dat niet meer dan 5 happen ). Dan heb ik het gevoel te ontploffen of heb ik simpelweg gewoon helemaal geen trek meer.

Nu ook... Ik heb vanochtendvroeg een kaneelbol ( Zweeds koffiebroodje ) gegeten en een aantal snoepjes ( want ik had zowaar zin in snoep - heb ik NOOIT! ) en ik zit echt tot mijn nok toe vol. Moet dadelijk eigenlijk nog avondeten, maar ik denk dat het niet meer wordt dan een halve boterham...
    Bizar toch?

9. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

9 jun 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Ik was ook meer misselijk van de honger dan dat ik misselijk was en over moest geven de eerste weken. Had dan rond etenstijd zo'n trek maar kon dan bij het eten hoogstens een half bordje naar binnen krijgen. En dan snel daarna al weer honger hebben...

10. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Overdag eet ik wel meer.
    Begin de ochtend met een kaakje in bed.

Om 9 uur twee cracotjes met chocopasta.
    Rond 10e een croissantje of een liga.
    Om half 1 een volkoren cracker en een bruin bolletje.
    Rond 4e nog een liga.
    In de avond wat gele vla en een kaakje.

En rond het avond eten, is het vaak een ramp. Dan zijn het inderdaad maar een paar happen. Soms gaat het beter. Soms eet ik een uur later gewoon nog wat avond eten.
    Als ik wel trek heb, heb ik daarna ook weer spijt want dan voel ik me daar weer niet lekker van.

11. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Hier ook hoor.
    Denk ik oh lkkr heb ik echt trek in, dan begin ik en denk ik hmm zit eigenlijk al weer vol.
    Maar we zijn niet de enige. ;)

Deel Deze Pagina