Hoi hoi, Ik ben nu 40.5 weken zwanger( en dus 5 dagen "overtijd") Ik ben het dan ook goed zat! maar ja...ik heb het niet voor het zeggen dus is er niets anders op dan afwachten! Ik heb in huis echt alles gedaan wat je maar kan bedenken. Het huis is zo schoon en opgeruimd dat ik nu niet meer weet wat ik moet doen om de tijd een beetje te doden. Ik lees wat, kijk tv, internet wat. Spreek wat af met vrienden. Af en toe ga ik liggen ...maar voor de rest verveel ik mij dood! Herkent iemand dit? heeft iemand ideeën? laat het mij dan weten...misschien kan ik er wat mee? Groetjes Najet
haha ik herken dit zeker, ik verveel me ook erg! tja wat doe je dan inderdaad een beetje internetten en bij vrienden langs enz. mijn vriend kwam laatst met een stappel tijdschriften aan daar ben je ook wel even zoet mee! o ja mijn moeder speelt graag een spelletje yatzee dat is ook wel tijdrovend. maar ja ik weet het dus eigenlijk ook niet . groetjes esther
Computer spelletjes spelen! Wij hebben een psp2 en als je eenmaal begint met zo een avontuur spelletje..voor je het weg legt ben je zo uren verder! Ik wil straks gaan scrapboeken, begin ik alvast met de echo's en buikfoto's in te plakken op een leuke manier! Kasten uitruimen? hihihi onder het mom van nesteldrang?
Bedankt meiden! Bosi333, al mijn foto's zijn al ingeplakt, mijn hubbie is een filmfreak, dus hebben zowat alle films in huis hahahahaha ( daar ben ik de afgelopen dagen mee door gekomen!) Mieke82, ik hou niet zo van computerspelletjes, maar meer van een gezelschapspel. Onze klerenkasten zien er gelikt uit....Mijn schoonmoeder zei laatst; hé heb je een centimeter bij je stapels kleren gehouden? omdat het zo strak opgevouwen lag hahahahaha, als dat geen nestdrang is weet ik het ook niet meer hahahaa... O ja brussie...naar de kapper vind ik ook wel een goeie! ik woon boven de kapper dus da's wel makkelijk. In ieder geval heb ik jullie ( zwangerschapspaginameiden) nog! Ik denk dat ik maar eens schaapjes ga tellen ofzo hahahahaha Liefs Najet
Ik kan je de hand schudden Ik speel vaak spelletjes op de pc en kijk veel filmpjes... Ook ben ik veel te vinden op dit forum... En 's middags altijd even een uurtje lekker op de bank of in bed liggen. Dus veel nuttige tips heb ik niet! Groetjes
Heb je favoriete series? Je kunt natuurlijk ook downloaden van internet. Ik vind bijvoorbeeld de gilmore girls erg leuk, dus ik ga straks, als ik rond de 40 weken ben, seizoen 7 downloaden. En misschien alle afleveringen van scrubs, dat vind ik ook erg leuk. Misschien is dat wat voor je.
bij mooi weer ben ik buiten te vinden, tuinieren, wandelen, boodschappen doen. bij slecht weer internetten, websites maken, behangen..., koken, en aangezien alles langzamer gaat, vliegt de tijd
Saai he, zo die laatste loodjes. Zeker als je overtijd bent. Ik deed 's morgens altijd uitgebreid douchen, lekker ontbijten en rond 11 uur kwamen er op de BBC leuke programma's. Daar was ik dan tot 14 uur zoet mee. Dan bekijken wat we 's avonds wilden eten, dit in de winkel halen. Dan eventueel een boekje lezen, even internetten. En dan beginnen met koken. Leuke dingen om te doen vond ik het uitzoeken van alle tijdschriften met recepten en daar de lekkerste uitknippen en deze uitproberen. Ook zelf brood, cake, appeltaart etc. bakken. Heb een dagboekje bijgehouden voor onze kleine. Daar schrijf ik nu nog in. Ook leuk om te doen. Heb nog een keer het boek Veilig bevallen gelezen. Omdat het steeds dichterbij kwam bleef het beter hangen. Je zou ook iets kunnen gaan breien (is weer helemaal hip tegenwoordig) of kinderkleertjes maken. In elk geval succes met de tijd omkrijgen.
Ik verveel me ook heel erg...het huis is helemaal schoon. Morgen ga ik mijn foto's halen van mijn huwelijk en allemaal mooi inplakken in een album. Ik weet dat het nog wel 4 weken kan duren voordat de kleine er is, maar ik hoop zo snel mogelijk want wordt gewoon overspannen van het niks doen :s:s dan ga ik me alleen maar zorgen maken om dingen.