verlof: Ik verveel me! of ben ik de enigste?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gillian2009, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gillian2009

    gillian2009 Bekend lid

    10 feb 2009
    727
    0
    0
    jee sommigen zijn wel heel vroeg al thuis en dan heb ik maar een paar weken van te voren en het geluk dat ik ingeleid ga worden. Ben bezig met een naamslinger en ik krijg vandaag wel 3 mensen over de vloer achterelkaar incl een eter! Nou is dat niet dagvullend? Gisteren lekker een tijd in de tuin gezeten id zon en zitten fantaseren over hoe ik straks in de zon met de kinderwagen rond ga lopen.Ik denk dat ik een spandoek ga maken en die in de tuin zet: Ik heb verlof, wie wil koffie komen drinken of blijven eten? haha. Nou bijna weekeind en dan kan ik weer lekker 2 hele dagen doorbrengen met mijn mannetje.
     
  2. sietske

    sietske Bekend lid

    26 mei 2006
    552
    1
    0
    ik herken het wel een beetje ;)
    Ik werk in het onderwijs, dus heb je de hele dag mensen om je heen en zit je te praten, dan is alleen thuis met twee katten ineens wel heel erg stil!

    Maar ik begin er aan te wennen. Ik merk wel dat ik heel moe ben.
    Meestal die ik 's ochtends opruim/schoonmaak/baby dingen dan ga ik even slapen en dan 's middags naar mijn paardje.
    Dat arme paard is nog nooit zo schoon geweest want het enige wat ik bijna nog kan is poetsen :p
     
  3. MissSporty76

    MissSporty76 Bekend lid

    10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Ik herken me er niet in, maar dat komt ook omdat ik geen last heb gehad van bi en me dus tot op het eind goed kon bewegen. OK als ik heel eerlijk ben heb ik me de laatste 2 dagen voor de bevalling begon wel verveeld, maar dat was meer omdat ik het wachten zat was. Onze dochter is blijven zitten tot 41+1 ;).
    Probeer idd wat te knutselen te vinden ofzo. Of foto's inplakken is ook altijd een goeie!
    Succes met de laatste loodjes en ik hoop dat dat spandoek niet nodig is. Wie weet wat voor weirdo's daar op af komen. :D
     
  4. gillian2009

    gillian2009 Bekend lid

    10 feb 2009
    727
    0
    0
    Haha ja al die weirdo's, Je weet het nooit haha. Nee ik ben nu bezig met een naamslinger en nog ong 10 dagen en dan word ik ingeleid. Nog heel even dus. Moet ik overleven! daarna zal ik me niet meer vervelen hihi. dat weet ik nu al zeker! :)
     
  5. nouska86

    nouska86 Nieuw lid

    24 feb 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    pppfffff als ik dit zo lees ben ik dus niet de enige,ben nu 25 weken zwanger en zit eigenlijk al vanaf begin december thuis.
    dit ivm nieuw werk die het me niet gunde om te werken dus moest vanwege zwangerschap maar in huis blijfen,slaat nergens op maar goed eind deze maand loopt contract af dus ben ook van hun af gelukkig.daarna ww dus moet solliciteren maja niemand die je nu aan neemnt want ga eind mei met verlof.
    ik begin me nu pas te vervelen dus het valt nog mee heb namelijk 2 duitse staande honden die regelmatig een wandeling krijgen alleen gaat het me nu wat moeilijke af omdat ik veel last heb van de heupen en kramp in mijn benen,dus moet nu wat anders gaan verzinnen,gelukkig komt het mooie weer eraan,alleen is bij mij achterthuis een verbouwing van de schuur aan de gang dus relaxt zitten doe je dan ook niet.
    denk dat ik maar een goed boek meeneem en ergens op een terras ga zitten met veel zon.
     

Deel Deze Pagina