Zalig ik ben de helft over nu nog +/- 20 weken te gaan. gisteren heb ik voor het eerst men beebje voelen stampen. toch een zalig gevoel ja echt apart ik weet nu al dat ik men buikje zal missen als ons beebje er is. zo wou ik ff kwijt groetjes
ja zeg dat wel manuela. jij trouwens ook he wij schelen 2dagen ik zal er zeker van genieten. groetjes
Hihi dankjewel, we schelen idd maar 2 dagen. Heb jij de 20 weken echo al gehad? Of krijg je die niet (ik zie dat je in Antwerpen woont). Kom anders gezellig meekletsen bij de juni mama's op het bevallingsforum gedeelte. Daar zitten meer meiden die weten wat je doormaakt aangezien we allemaal ongeveer even ver zijn.
nee bij ons is het gewoon 1x per maand controle bij de gynae. dan wordt er een echo gemaakt. dus ja is wel wat anders dan bij jullie vrees ik. hihi ja heb daar ff mee gevolgd maar vermits ik niet zoveel kan meepraten kan ik ook niet veel volgen hahaha er zijn al reeds 222 pagina :wow: hihi groetjes
Ik was gister 20 weken. Wat gaat het hard he... Voel de kleine ook erg goed. Mijn man heeft het ook gevoelt. Alleen heel zachtjes zijn de schopjes
@popje ja bij mij zijn de schopjes ook nog heel zachtjes ik voel ze af en toe. @chantal: bedankt jij bent ook al flink aant aftellen denk ik he