Help!!!!Bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirre, 12 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Begrijp er nu helemaal niets meer van!! :(
    Zou gisteren m'n ei eigenlijk moeten hebben zo ongeveer,maar de ovulatie-test gaf ook niets bijzonders aan.
    Wel geklust (off course ;) )
    .....heb ik daarna licht roze/rood bloedverlies...ineens!?? Het is nu helemaal weer weg!!! het kwam en het ging...
    Iemand enig idee??
    En nee we hebben niet echt veel wilder als anders gedaan.

2. Niet meer actief

Hee Mirre!

Kan het zijn dat jouw ovulatie eerder is geweest dan je zelf dacht?

Er zit niets anders op meid, dan weer wachten.

Aoife

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Aoife
    Bedoel je dat ik al een eisprong heb gehad en dat dit weer een ongesteldheid is??
    Kan het me eigenlijk niet voorstellen...ben net ongi geweest (vanaf 31 juli ) dan zit er nog geen week tussen de ene ongesteldheid en de andere..
    Het moet iets anders zijn (of de vorige bloeding was geen menstruatie??)

4. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    Hoi hoi,

Kan het al een innesteling zijn? Of misschien was je baarmoedermond wat geiriteerd? Het lijkt me idd ook geen ongi namelijk!!

Liefs

5. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Het kan ook heel goed wat bloedverlies zijn door de eisprong. Maar omdat je aangeeft met ovu testen nog niet postitief te hebben getest is dat wel weer vreemd natuurlijk. Ook kan er een adertje zijn gesprongen tijdens het klussen. Als je er op dit moment geen last meer van hebt zou ik me daar maar niet al te veel zorgen om maken hoor ;)

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    :rolleyes: het is gewoon vreemd.Het was even en nu is er niets meer, misschien idd toch wat geraakt.
    Ik zou graag willen dat het een innesteling zou zijn, maar dat lijkt me niet mogelijk (denk ik), want er zitten dan 5 tot 10 dg tussen en di hebben we weer voor het eerst geklust !(net na m'n menstruatie)
    Die ovu-testen geloof ik op het moment weinig van, mede doordat ik het 5 dagen verkeerd heb gedaan (s morgens gelijk..zonder 4 uur te wachten met plassen en drinken :( )
    Gek is dat...maak me niet echt zorgen (het kan gebeuren), maar toch houdt het me bezig omdat ik nu rond m'n eisprong zou moeten zitten en het rechts wel een beetje zeurt/steekt.

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    mischien is je baarmoedermond wat gevoelig op het moment, daar hoef je helemaal niet wild voor te doen ;) kijk het even aan meid, als het blijft bloeden dan beter even je ha opbellen en afspraak maken zodat hij / zij je even na kan kijken..

succes

Deel Deze Pagina