Oh wat lijkt het me heerlijk me weer eens te vervelen! Echt! Ik kom er niet meer aan toe! Wát ik ermee zeggen wil is dat je ervan genieten moet. Over een maand is het voorlopig voorbij!
Mijn verlof ging in met 34 weken omdat ik te vaak ziek was geweest (blaasontstekingen) helaas duurde het maar 5 dagen dus heb alleen Netflix gekeken en nog geen tijd gehad om te haken (rammelaar, dekentje) naaien, dekentje. Daarna te druk met op en neer gaan naar het ziekenhuis.
Uitslapen tot minimaal 11:00 uur en dan op de bank ploffen met chocolade en Netflix. Dagje sauna? Shoppen? Geloof me ik zou willen dat mijn verlof nog uit bovenstaande bestond , Enjoy!
Misschien fotoboeken maken? Of creatief zijn voor de kraamweek? Mijn schoonzus wist het geslacht en de naam al en die heeft zelf gebaksbordjes beschilderd waarop dan de beschuit met muisjes geserveerd hebben.
Vandaag met het regenachtige weer hier is het al een stuk makkelijker genieten van een dekentje en Netflix en lekker niets doen.
Cursus fotografie, haken (zo heb ik allemaal dekentjes, mutsjes en vestjes voor de kleine gemaakt) lezen, toch de fotografie wat dichter bij huis? (Bijvoorbeeld in het park) fotoboek in elkaar zetten. Niemand van je vrienden die parttime/onregelmatig werkt? Massage nemen, jezelf lekker laten verwennen. Oh man ik kn niet wachten tot mijn verlof
Ohhhhh die massage ga ik morgen meteen voor bellen!! Vrienden werken gewoon allemaal 40 uur doordeweeks, de weekenden kom ik dus sowieso wel door. Maar doordeweeks overdag its just me. Moet ook eerlijk zeggen dat elke dag bij mijn moeder op de koffie gaan ook niet echt aanlokkelijk klinkt.
Zeg dat wel. Ik ben een rennen en vliegen persoon. Ben het liefst de hele dag druk met van alles. Merk ook dat ik nu een stuk minder slaap. En het is ook echt even wennen omdat ik tot mijn verlof gewoon nog 40 uur werkte. En nu moet ik ineens 40 uur op een andere manier invullen.
Ja een zwangerschapsmassage is echt heerlijk!! Haha nee dat kan ik me voorstellen. Geniet van je massage!
Hád ik ook hoor. Alleen had ik verlof in december. De maand waarin veel mensen gezellig en vrij zijn. In die maand vind ik binnen zijn en relaxen niet erg. Ik kwam lekker rustig uit bed, koffie en ontbijt. Heerlijk in bad of douchen. Gewoon elke dag wat boodschappen doen, lekker lezen en Netflix.. Élke dag nam ik 1 kamer onder handen.. Wat vooruit koken voor in de kraamweek. Op visite hier en daar.. Oh en ik ging ineens haken! Nu moet je je daar niet teveel bij voorstellen. Ik kan alleen maar 1 steek. Dus ik heb een dekentje gehaakt voor de baby. Gekke is dat ik het ook niet meer precies weet en toch waren de bijna 4 weken zo voorbij!
Ik ben nu al thuis ivm bekkeninstabiliteit, maar zo rond de 35-36 weken ga ik wel beginnen met eerst de vriezer opschonen, en als er dan meer plek is, hem vullen met maaltijden die ik van tevoren kook. Je weet niet hoe je bevalling en de periode erna verloopt. Ik had een vreselijke bevalling met veel bloedverlies, en toen ook meteen een huilbaby die overdag vrijwel niet sliep. Daardoor was ik in mijn kraamweek (en erna) een wankelend wrak. Ik was dan ook erg blij dat mijn moeder en mijn schoonouders om en om eten kwamen brengen, zodat ik niet hoefde te (bedenken wat ik ging) koken.