Oeps kan bijna niet meer lopen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door annabel88, 15 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Zo vreemd, vanmorgen een beetje een irritant gevoel vlak boven mn schede (netjes gezegd eh), een half uurtje later nog wat irritanter en toen ben ik voor 1.5 uur in de auto gestapt. Op bestemming aangekomen, compleet vergeten, sta ik op, kan ik bijna niet meer lopen! Pijn is verplaatst naar binnenkant bovenbeen en trekt behoorlijk door maar vooral, flink pijnlijk en non stop.

Ik lig nu op bed omdat lopen bijna niet gaat maar heeft iemand een idee/ tip om zo snel mogelijk weer op de been te zijn? Gaat dit zomaar weer over?

Het is mn 1e kwaaltje dus ik mag niet klagen maar toch...

2. 2Cupcakes

2Cupcakes Actief lid

3 okt 2017
    116
    37
    28
    Vrouw
    Probeer als je net opstaat of uitstapt dit heel rustig te doen (een plastic zak op je autostoel kan de draai makkelijker maken ipv belastend) en leun ergens op, wiegel een beetje heen en weer tot het beter voelt. (voorzichtig en rustig soort heupen heen en weer wiegen)

Dat hielp bij mij, maar moet erbij zeggen: Ga naar de fysio! Al helemaal als dit soort klachten aanhouden. ;) Dan kan je een hoop ellende verminderen of voorkomen voor de rest van je zwangerschap.

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Klinkt een beetje als waar ik laat van heb. Binnenkant bovenbeen, lies. Volgens de gyn is het een zenuw die knel zit.

Deel Deze Pagina