Wie weet of heeft er een keer een gedicht gehad, wat echt is als je in de medische molen zit. Ik wil m'n vriendin een mooi gedicht sturen, maar als ik googel kom ik meer op sterkte en steun gedichten uit, die zijn soms zo treurig. Ze zijn 3 jaar bezig, en hebben eigenlijk alleen maar pech gehad, en nu beginnen ze in Januari met IVF.
Is dat nog altijd diezelfde vriendin....volgens mij heb je het al eerder over haar gehad. Misschien kan ik je helpen er zelf 1 te maken....?
ik heb een link voor je gevonden, maar ik weet niet of dit is wat je zoekt. http://www.angelsplaza.nl/gedichten.htm
Stil verlangen, een traan op mijn wang. wat ben ik verdrietig en wat ben ik bang. Stil verlangen, naar wat er niet is. Naar wat niet zal komen, zo scherp het gemis. Stil verlangen, een kind onder mijn hart. Ervaren van moederliefde, hoe groot is mijn smart. Stil verlangen, het rouwen begint. Het leven gaat verder, ook zonder ons kind. Stil verlangen, de weg is nog lang. Ik zal hem betreden met een traan op mijn wang
Het begin van jullie zware reis is alweer 3 jaar geleden, Intussen zijn jullie moe, verdrietig maar nog lang niet uitgestreden. Het volgende plan ligt alweer klaar, Jullie gaan er weer voor, samen, zonder gemaar. Ontzettend trots ben ik op jullie doorzettingsvermogen en kracht, Nou, om eerlijk te zijn, had ik ook niet anders van zo'n super stel verwacht. Bij positieve verhalen spits ik de oren, Dit zijn de berichten die we willen horen! Jullie grootse wens moet ooit uit gaan komen, Tot die tijd maken we samen plannen en blijven we dromen. Kon ik jullie last maar 1 dag dragen, Je zou het me niet eens hoeven vragen. Een minimensje zo lief, zacht en klein Dat zou toch fantastisch zijn! Als een trouwe supporter blijf ik jullie heel stevig steunen, Lief vriendinnetje, jij weet toch dat je altijd even op mij mag leunen! Knip en plak er maar mee...misschien zit er wat leuks bij, misschien niet. -
Elmo S U P E R Hier kan ik heel wat mee, misschien is het helemaal wel goed. Echt tof van je! het is idd m'n schoonzus.Dezelfde van toen die verhalen. Die andere gedichten zijn ook mooi, maar meer als er nooit meer een kindje komt en bij hun is dat nog niet omdat ze nog bezig zijn. Elmo ik stuur jou nog ff een pb.
elmo super mooi, heb je het zelf gemaakt? Ik hou van gedichten maken en vind het heerlijk om te lezen.
Jep, ter plekke uit het duimpje gezogen... De korte tekst op ons geboortekaartje heb ik ook zelf bedacht...dan is het altijd precies wat je zoekt.