Hey meiden. Misschien een raar onderwerp maar ik zit er mee. Als ik sex heb met mijn man en klaarkom dan krijg ik super pijn in mijn baarmoeder. Ik vind dit best eng en wil nu liever geen sex meer hebben. Ik ben bang dat ik daardoor een miskraam krijg ofzo. Herkent iemand dit? Is het normaal????
ja ik heb dit ook. dan trekt de baarmoeder zo samen dat het idd niet echt prettig voelt. ik zet altijd mijn buik uit als ik klaarkom. en ik moet zeggen dat werkt bijj mij best. maar het gaat niet over. maar een miskraam krijg je er niet van. het moet juist voor de kleine voelen als een soort omhelsing dus geen zorgen om de kleine. liefs
Ik krijg alleen maar een harde buik die geen pijn doet, dus vind sex niet erg. Mijn man wil al heel lang niet meer, die vind het eng om nu sex te hebben haha.
Ik krijg ook harde buiken en die doen echt pijn. Het is ook niet zo dat die pijn meteen weer over is, die blijft wel een tijdje. Voor mij is er zo weinig lol meer aan dus. Jammer.
Haha dank jullie. Mijn man hoeft nu ff niet meer omdat ik telkens pijn had. Maar nu ik weet dat het verder geen kwaad kan hoeven we niet meer bang te zijn. Kan me niet herinneren dat ik dit bij de vorige zwschap ook had.
Ik had het de eerste drie maanden ook, een echt ongesteldheidsgevoel, soms krampachtig. Was niks aan, maar de kleine zit er nog steeds en trappelt er flink op los. Hoort er dus allemaal bij!
Durf ook niet echt all the way te gaan....Beetje eng idee...Daarnaast ben ik hartstikke misselijk dus sta zowieso niet te spingen... Eerlijk gezegd wel jammer...
Gister toch maar geprobeerd. Gewoon rustig aan en ff tussen door gestopt. Haha ging prima, erna nergens last van gehad. Gelukkig maar!!