Verlof..wat doen jullie allemaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meryl, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    boeken lezen over bevalling,kraamtijd, baby verzorging, leren vers koken voor de baby...in de tuin werken.

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik kon niet zoveel tegen de tijd dat mn verlof officieel begon.
    ik had bi en moest met 28weken helaas de ziektewet in.
    tel daarbij een dosis stress en een kindje dat klein was bij op en je bent redelijk aan huis en bank gebonden.

ik ben vooral veel bezig geweest met mn hobby (kaarten maken) en toen ik 37weken was heb ik gezorgt dat alle babywas gedaan was en dat alles klaar was voor de baby.
    toen kreeg ik ook nog last van voorweeen en kon ik bijna helemaal niks meer.

mn voornemens waren om leuke dingen met vriendinnen te gaan doen en m huis eens flink te poetsen en nog lekker van de rust te genieten.
    dat laatste ging prima (de eerste paar weken ziektewet) maar na een tijdje vond ik dat ook helemaal niks meer en begon ik me te vervelen.

we gaan nu weer voor een 2de kindje en ik hoop dat ik nu meer kan genieten van mn verlof.

liefs doris

3. xxxRoosjexxx

xxxRoosjexxx Niet meer actief

Wat een leuke topic!

Ik zit ook alweer 5 weken thuis en verveel me nog helemaal niet. En dat terwijl ik ook weer niet zo heel veel doe haha. Ik probeer in ieder geval zo laat mogelijk mijn bed uit te gaan, ik slaap nog best goed, dus dat lukt prima. Ik doe verder elke dag een huishoudelijk klusje, beetje internetten, lees af en toe wat, doe boodschapjes, spreek met vriendinnen/familie af, en slaap vaak 's middags even. Ik vind het nu wel sneller gaan dan de eerste week. Toch hoop ik niet dat ik nog 4,5 week moet wachten op ons kleintje!

Deel Deze Pagina