hallo dames ben zwanger van nr 2 en vind dat ik nu al echt een extreem dikke buik heb voor deze aantal weken .... wie nog meer ?? met 5 weken was hij enorm !!!!!! hier de foto
hm die buik van jou bij 10 weken had ik bij 4 weken . Ik heb er helaas geen foto van. Ik moet er wel bijzeggen dat ie nu bij 6 weken weer iets minder groot is.
Oef, dames, dat gaat hard bij jullie! Betekent dit dat jullie later in de zwangerschap minder groeien? Of groeit de buik nog tot en met de laatste week?
Maar je baarmoeder komt toch pas na 12 weken achter het schaambot vandaan? Ik denk dat het alleen opgezette darmen kunnen zijn. Maar inderdaad: wel een flink buikje al!
darmen of niet hahaha ben er wel trots op !!! en kon t idd niet lang geheim houden , maarjah dat maakt niet zoveel uit vind ik . ik wil t gelijk van de daken schreeuwen
Uhm, dit zijn wel darmenbuikjes he meiden..maar goed daar mag je ook trots op zijn. Ik heb geen foto maar wel een enorme buik maar ben dan ook zwanger van de 4e.
Hoi dames hier in het begin ook een flink buikje nu is die meer rond hier buik met 7 weken View attachment 151275
Darmen of niet, die darmen zouden dat niet doen als je niet zwanger bent! Dus lekker wel zwangerschapsbuikjes! Hier ik ook 15 weken en HUGE Moet wel zeggen dat het de 4 weken daarna met de groei nogal mee viel (gelukkig ) Liefs!
Helemaal mee eens Janneke!!! Mooie zweangerschapsbuikjes, offuhhh....buiken Lekker trots op zijn en showen!
Ben wel benieuwd hoe groot mijn buik zal zijn als we een 2e wondertje mogen verwachten over een aantal maandjes. Was bij mij ook al heel snel te zien.