Geen gevoelige borsten meer en maak me zorgen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eefje, 29 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Hallo,

    Ben net zwanger en sinds een paar dagen zijn mijn borsten weer minder gevoelig. Vandaag heb ik bijna geen last meer.
    Moet ik me nu zorgen gaan maken of komt het vaker voor?
    verder heb ik geen last van kwaaltjes. Ook niet gehad. behalve dan gevoelige borsten.

    Groetjes,
    Eefje
     
  2. Niet meer actief

    zolang je geen bloed verliest of krampen hebt hoef je je volgens mij geen zorgen te maken hoor
     
  3. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Hai Eefje,

    Dat is moeilijk te zeggen, ik weet alleen dat het bij mij met vlagen was in het begin. Soms had ik erg veel pijn en soms moest ik echt een beetje ertegen aan duwen om te weten of ze nog wel pijn deden....

    Als je verder ook niet veel kwaaltjes hebt hoort dat misschien gewoon bij je (maar je bent nog geen 6 of 7 weken, toen begon het bij mij allemaal pas echt.... ;)

    Groetjes Sas.
     
  4. Niet meer actief

    bij alysha begon het bij mij pas met 9 weken dus het kan allemaal nog komen hoor
     
  5. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Eefje,

    Bij mij doen ze aan de zijkanten ook minder pijn, maar de pijn is een beetje verschoven naar de onderkant en de binnenkanten. :confused:

    Ook heb ik nu wat vaker dat misselijke gevoel, maar gelukkig geen braken. :(

    Probeer je niet te veel zorgen te maken. Dat klinkt makkelijk, ik vind dat zelf ook moeilijk, maar positief denken is altijd beter ! ;)

    Groetjes,

    Nikki
     
  6. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties!
    Ben al wat meer gerust gesteld...
    Gisteravond werden mijn borsten ook weer wat gevoeliger en ik voel me vaag misselijk af en toe.
    Ik moet me verder niet meer druk maken en gewoon afwachten.

    Liefs,
    Eefje
     
  7. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wacht maar tot je weer wat verder in de zwangerschap bent en je hoeft er bij wijze vanspreken alleen maar naar te wijzen en je voelt ze al :p

    Het gaat net zoals een grafiekje.. Ze zijn gevoelig, ze gaan pijn doen en dan is het afgezakt en begint het weer opnieuw ;)
     
  8. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Hi,

    Ik heb ook maar heel even (week of 2) gevoelig borsten gehad; denk ook zo rond die periode (week 5 & 6 ) daarna geen pijn meer gehad en nu nog steeds niet!
    Ik ben ook niet ziek geweest in de zin van spugen alleen had ik constant (en nu nog) brandend maag zuur! bleeee had er nog nooit last van gehad!
    hoop dat je hiermee iets geruster bent!

    x
     

Deel Deze Pagina