Rok gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Salsera, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Pas geleden zag ik in een tijdschrift een rok staan die ik misschien wel zou willen hebben. Probleem is alleen dat ik geen flauw idee meer heb bij welke winkel/webshop de rok te krijgen is en ik mijn tijdschriften ook al weg heb gedaan.

Het gaat om een witte rok, uitlopend model, ongeveer knielengte. Op de rok staan allemaal rondjes, gelijke tint als de rok. De rondjes zijn niet al te groot en zitten 'aan elkaar vast' zogezegd.

Als iemand enig idee heeft welke rok ik bedoel en weet waar die te krijgen is dan zou dat echt super zijn. :)

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
  3. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Hij zit er helaas niet tussen. Ik ben ook al de webshops aan het afstruinen haha. Hopelijk herinnert iemand zich de rok nog uit een tijdschrift. Ook vervelend dat ik zelf niet meer weet welk tijdschrift het was, was namelijk net in een periode dat ik van iemand de leesmap had ivm vakantie. Het zou dus in flair, vriendin, viva, libelle en margriet gestaan kunnen hebben.

4. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

5. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Daar staat hij ook niet op helaas. Vanmiddag in de stad nog rond gekeken, maar daar zag ik ook niks. Maar dat wil niks zeggen natuurlijk. Ik zit nu echt heel goed na te denken, maar het schiet me nog steeds niet te binnen. Ik zal eens her en der rondvragen voor tijdschriften van de afgelopen weken :)

Deel Deze Pagina