Ja morgen is het zo ver! Dan heb ik me eerste echo! Vind wel allemaal erg spannend hoor, hoop dat alles goed is en het hartje klopt. Ben daar best wel huiver voor maar waarom weet ik niet. Gelukkig ben ik gelijk om 9 uur aan de beurt en hoef ik niet nog is de hele dag te wachten.
Veel succes en jij ook laura! Bij mij hadden ze niet verteld dat het beter was om een volle blaas te hebben maar vond dat hier op het forum heb nog wel even contact gehad met het echo bureau. Helaas moest ik een volle blaas hebben en dat is heel vervelend met een blaasontsteking. Hopelijk is bij jullie ook alles goed!!
Ja! mijn vk zei dat ik met een volle blaas moest komen, omdat dan het vruchtje beter te zien is , uitplassen kan altijd nog als het niet hoeft.
Pfff druk met thee drinken om mn blaas weer vol te krijgen, en dan met een half uurtje lig ik daar, pfff wat vind ik het spannend! duimen, duimen, duimen,
Alles was goed! Hartje klopte mooi en hij/zei zwaaide zelfs even! Hoe leuk is dat. Loopt 1 dag voor, en hoef pas weer terug te komen met de 20 weken echo.
Fijn dat je goed echo had! Ik mag as dinsdag.. ben al druk aan t aftellen!! Enne mijn vk heeft ook niks gezegd over volle blaas?! Ik moet eerst nog werken dus ook geen tijd om zenuwachtig te zijn