een vriend van ons heb sinds een paar dagen de iphone4 nu wil die whatsappen alleen moet je daar een creditkaart voor hebben. en die heeft niemand die hij kent. wij ook niet. is er misschien een andere mogelijkheid dat hij hem ergens gratis kan downloaden misschien
ja dat had ik net gelezen maar dan moet je er 1 van 15 euro kopen daarvan gebruikt hij 80 cent en verder gebruikt die hem niet meer. dat is zonder van het geld
Nee hoor hoeft niet, click and buy kan ook Ik dacht dat eerst ook, kost ff wat moeite maar het kan wel zo met hè maar eens kijken of ff google
iTunes kaart kopen.. Heeft hij verder geen vrienden met iPhone? Even inloggen via de Apple id van hun, dan downloaden (gratis, omdat diegene Whatsapp al heeft). Dan heb je Whatsapp er op staan. Wel even uitloggen en eigen account weer inloggen
smnee mijn broertje heeft er 1. ik ga dat ff regelen met hem. laat zo dan even weten of het gelukt is
Click&buy hier gedaan, ideaal. Ook geen creditcard dus dat is ideaal. Even aanmelden dan wijst het vanzelf. Het wordt dan later van je eigen rekening afgehaald.
Dat gaat gewoon via de betaal gegevens die je op je iPhone invoert. Ik heb ook uren liggen te klooien maar als het eens goed staat dan gaat het echt prima. Hier heb je2 links mss heb je er wat aan iTunes-betaalmethode Clickandbuy brengt eigen iPhone-app uit - iPhoneclub.nl Home - ClickandBuy.com
mijn broertje doet het niet. omdat hij denkt dat het geld dan nog een x van zn creditkaart afgehaald word. zal even kijken na die sites. dankje
Gewoon een iTunes giftcard kopen van 15/25/50 Kun je ook online kopen Met Paypal etc word veel fraude gepleegd in iTunes Mensen die ineens in de min staan, etc. Giftcard kan je oa hier kopen Als je met ideal betaald krijg je direct de code iTunes Gift Cards en iTunes tegoed online kopen Overige tegoed misschien muziek/ebooks/Apps van kopen?
ja maar hebben ze dan niet zo.n kaartje van 5 euro. want 15 is echt zonder hij wilt geen andere betaalde apps. click en buy doet die niet heb net gelezen dat ze ineens heel veel geld van de rekening afhalen eeb soort boete
Die 15 euro heb je er zoiezo zo uit ipv sms'en.. En volgens mij kun je met van die prepaid creditcards er minder opzetten.
ja dacht ik ook. alleen denk hij niet zo. hij vind het zondet van ze geld. hij gebruikt er maar een euro van
Nou laat het hem dan lekker zelf uitzoeken Sorry hoor sommige dingen kun je nou eenmaal niet gratis krijgen...
ja daar heb je gelijk in. maar vind het ook een beetje raar dat je bij apple wel moet betalen en bij samsung en blackberry enzo niet.