Hallo dames, Zou graag jullie ervaringen horen over het verloop van het bloedverlies bij een vroege miskraam. Ik heb zelf 2 eerdere miskramen gehad maar die verliepen heel anders dan deze miskraam. Bij mijn laatste miskraam heb ik helemaal geen bloedverlies gehad. Bij de eerste keer wel rond 6-7 weken maar dit was licht en hield aan tot de echo waarbij ze een lege vruchtzak zagen. Dit keer had ik vorige week wo, zaterdag en maandag hele lichte positieve zwangerschapstest. Het liep niet op dus ik had al zorgen of het goed zat. Woensdag middag begon het bloeden. Eerst licht maar later meer en donderdag hele dag bloeding als bij een normale menstruatie met kleine stolsels. Ook wel lichte krampen of zeurderig gevoel. Nu vandaag vrijdag is het weer minder tot alleen bij afvegen. Ik was ervan overtuigd dat het een miskraam is. Maar Vandaag hele dag ook misselijk geweest. Ik ging uit eten maar kon amper eten. Mijn vriendin is huisarts en zei dat het misschien nog alle kanten op kan gaan. Ik wil eigenlijk niet twijfelen. Heb dit eerder meegemaakt en vastgehouden aan positieve verhalen en toen ging het toch fout. Maar doordat dit zo raar loopt toch weer veel twijfels. Ik zou bijna 5 weken zwanger zijn. Hoe ging bij jullie het bloedverlies? Hoe hevig of licht was het? Ook stolsels verloren? Hoeveel dagen duurde het bloedverlies? Wanneer negatieve test op zwangerschapstest?
Mijn eerste 2 miskramen waren wel vroeg. De eerste liep de cb digitaal niet op en wist dus dat hij er aan zat te komen. Paar dagen voor verlies vruchtje wat licht bloedverlies maar niet zorgwekkend. Bij mijn zoontje ook regelmatig bloedverlies gehad. Op zondagochtend had ik buikpijn. Een soort weeen gevoel en bloedverlies zette door. Paar uur later vruchtje verloren en toen was buikpijn over. Bloedverlies was minder dan een normale menstruatie en ook korter. En muv vruchtzakje geen stolsels. De tweede was nog vroeger. Daar kwam gewoon menstruatie op gang en die was ook niet zo zwaar. Ook geen stolsels verder. Beide keren na verlies vruchtje heel snel een witte test. Had bij beide geen zwangerschapskwaaltjes dus daar kan ik niks over zeggen. Laatste miskraam was heel anders. Veel verder en niet vanzelf gekomen.
Bedankt voor je reactie Boedels. Naar al die miskramen en onzekerheid! Hoe lang na je bloedverlies had je een witte test? Sinds vanochtend is het alleen nog bruinverlies. Ik wil wel test doen maar twijfel wanneer dit het handigst is. Maandag heb ik overigens controle bij de gyn. Dit was nog n.a.v. mijn hysteroscopie. Ik wil dan gelijk vragen wat er aan de hand is. Zal ik vandaag, morgen of maandag voor mijn afspraak nog testen? Ik weet dat hcg nog lang in je systeem kan blijven ook na miskraam. Maar mijn testen waren sowieso al heel erg licht.
Weet niet meer precies wanneer ik getest had. Bij de eerste volgens mij een paar dagen later al. En bij devtweede liep hij al af voor het bloedverlies en volgens mij de dag eens al weer wit. Laatste keer 4 dagen na opgewekte miskraam net zo licht als test op Nod. En dus toen ook niet zo lang geduurd. Had pas 2,5 werk daarna weer getest maar denk dat hij Bab 5-7 dagen al wit was l