Hai meiden... zit met een dilemma zoals velen van jullie Ik zit nu op dag 51 (49 dagen is langste cyclus) heb nooit een temp stijging en ook nooit een eisprong (PCOS) maar sinds een week heb ik gemerkt dat ik een hogere temp. heb dan normaal...zo'n 0,5 graden hoger. Heb al 2 weken vreselijk zere borsten, vooral savonds als mijn bh uit gaat Verder wel moe,duizelig (flauwtes), af en toe eens misselijk,al voor de 2e keer keelpijn deze cyclus,vreselijk veel zin in zoetigheid,absoluut GEEN zin in sex, warm en koud tegelijk hebben EN geen ongi te bekennen.... Weet zeker dat ik een ei heb gehad deze cyclus aangezien ik 2 weken geleden echt "nat" ben geweest een aantal dagen... weet alleen niet of ik ook sex heb gehad toen, mijn man zegt van wel ...we zitten net in de MMM sinds kort, het zaad wordt onderzocht en donderdag naar de VK voor een voor-gesprek... Het zal toch niet dat... ik durf het niet te geloven, ben zo bang voor een teleurstelling...zijn al voor de 15e maand aan het "proberen"...heb een CB-test liggen maar ik durf ECHT niet! Ik word echt wel ongesteld een deze dagen...
Colo, wat spannend zeg! Zou het dan toch? Je krijgt alleen meer duidelijkheid door een test te doen! Ik ga voor jullie duimen!
Wat spannend meid! Ik snap dat je niet durft te testen, maar dat is de enige manier om er achter te komen of je moet afwachten of je ongi misschien toch nog komt. Succes!
Och wat vreselijk spannend, ik duim voor jullie dat het misschien dan toch raak is.. Ik zou denk ik wel willen testen ivm de afspraak donderdag.. misschien kun je het uitstellen tot woensdag, en kijken hoe je er dan tegenover staat? In ieder geval heel veel succes gewenst!
Succes en wat voor test heb je liggen van CB? Als je nu een test doet die niet in woorden zegt wel of niet zwanger. Dan ziet het er indien het negatief is, wat minder negatief uit. Ik vond de negatieve test die bij mij zei "niet zwanger" veel confronterender dan een streepje wat weg bleef. Succes!
Spannend zeg! Er is idd maar 1 manier om erachter te komen.. En als je ongesteld wordt ben je ook teleurgesteld dus ik zou testen
Meid ik zou testen! Nu zit je ook in de onzekerheid.... en zekerheid heb je als je test! Ik had precies hetzelfde als jou, gevoelige borsten en een temp stijging! En ook opeens na 2 jaar zwanger.... Ik zou zeggen, ga testen dan ben je wel uit alle onzekerheid!
Je bent niet de eerste die, als ze net in de mmm zitten, zwanger raken! Testen meid, ook al is het spannend! Succes!
Testen meid, dan heb je iid zekerheid. Als het niet zo is dan werkt het vaak als een katalysator en als het wel zo is kan je een gat in de lucht springen....
Dankjewel meiden voor jullie reacties,heb vanmorgen getest,helaas negatief maar wel nog steeds stijging temp en nog geen ongi. Ga nu toch mn ongi afwachten en niet nog eens testen...
Ons lichaam kan soms raar zijn he! Succes met alles wat er nog gaat komen en hopelijk snel een zwangerschap!