Hoi meiden, Ik weet dat voor iedere vrouw een miskraam anders verloopt maar ik zou toch graag van jullie vernemen hoe dit verlopen is. Misschien kunnen de vrouwen die dit meegemaakt hebben hier een kort overzichtje neerschrijven in de vorm van: Miskraam: (aantal weken) spontane miskraam: ja/nee curretage: ja/nee wanneer negatieve test na miskraam: (aantal dagen na miskraam of curretage) cyclus na miskraam: (wanneer terug 1ste keer ongesteld). Ik ben namelijk zeer benieuwd naar het verloop van de cyclus na een miskraam. Nogmaals, ik weet dat het voor iedere vrouw anders is maar ik ben toch benieuwd. ik begin: Miskraam: hartje gestopt op 8 weken spontane miskraam: neen curretage: ja, op 10w4d negatieve test: nog niet, test op 29/6/13 nog duidelijk positief cyclus na mk/ma: in afwachting Alvast bedankt voor jullie reacties dames...
hallo, na mijn vmk in mei vorig jaar (spontaa) heb ik zeker 4 weken bloed verloren omdat er nog een restje zat, deze is gelukkig vanzelf weg gegaan en 2 weken erna al ongesteld. in december ben ik geopereerd geweest vanwege een bbz en 31 dagen later was ik opnieuw ongesteld. wel moest ik verschillende malen voor bloed te geven om te zien of mijn hcg goed zakte... moet jij geen bloed geven dan?
Neen, geen bloed prikken, zelfs geen nacontrole. Al zal ik wel een afspraak maken voor een nacontrole. Vind dit een beetje vreemd. Het enigste wat ik kan doen is zelf thuis testen om te zien of er nog HCG in mijn bloed zit. Bedankt voor je reactie! Nog dames die willen reageren?
Mijn lijstje Miskraam: Leeg vruchtzakje, was 8wkn+3dgn spontane miskraam: nee curretage: ja, bij 9w0d negatieve test: nog niet, test op 01/7/13 nog duidelijk positief cyclus na mk/ma: in afwachting
Miskraam: 6 weken spontane miskraam: ja (leek op een zeer heftige ongesteldheid met stolsels maar veel minder pijnlijk dan ik gevreesd had) curretage: nee negatieve test: twee weken erna cyclus na mk/ma: drie weken na mk positieve ovulatietest, vijf weken na mk positieve zwangerschapstest!
Mij ook! Ik zit er nog midden in. Hoop dat de buikpijn snel voorbij is en het bloeden ook (spontane mk bij ongeveer 6 weken)... En dan op om opnieuw te proberen...
Mijn lijstje: Miskraam: hartje gestopt op 8 weken paar dagen na een goede echo spontane miskraam: nee curretage: ja, op 12w5d 27/6/13 negatieve test: nog niet, test op 1/7/13 heel licht streepje cyclus na mk/ma: in afwachting
Ik ga het volgen.lees me suf op internet over dit ondrwerp nadat ik vorige week gecurreteerd ben en niet kan wachten om weer zwanger te worden.heb testen besteld en ga vanaf morgen bijhouden hoe het hcg gehalte verloopt
Miskraam: hartje gestopt bij ong 8 weken spontane miskraam: nee cytotec daarna curettage curretage: ja 26-06 3,5 week na slecht nieuws negatieve test: ja 29 juni cyclus na mk/ma: ik hoop snel
Zo dat is snel ellepel, 3 dagen na curretage al een negatieve test. Waarschijnlijk is je HCG reeds veel gedaald in die 3.5 week. Hoop dat ik zaterdag een omowitte test zal hebben. Zo'n dubbel gevoel, normaal gezien verlangen we achter dat tweede streepje, nu willen we geen tweede streepje...
Hier mijn rijtjes - Het is zoals je ziet iedere keer anders. Miskraam: 6 weken spontane miskraam: Ja curretage: nee wanneer negatieve test na miskraam: ?? cyclus na miskraam: 42 dagen Miskraam: 12 weken spontane miskraam: Ja m.b.v. Cytotec curretage: Ja (zelfde dag als spontane miskraam met cytotec) wanneer negatieve test na miskraam: 2 weken later cyclus na miskraam: 40 dagen Miskraam: 4 weken spontane miskraam: Ja curretage: Nee wanneer negatieve test na miskraam: ?? cyclus na miskraam: 34 dagen Miskraam: 10 weken (MA 8 weken gestopt) spontane miskraam: Ja curretage: Nee wanneer negatieve test na miskraam: 2 weken cyclus na miskraam: 54 dagen :x
Wat triest Marjol, zoveel verdriet, hopelijk heb je snel die plakbeeb te pakken... bedankt voor je reactie!
Ik had ook niet verwacht dat ie zo snel wit zou zijn. De week ervoor had ik nog een dikke vette 2de streep. Maar ik doe vanmiddag voor de zekerheid nog ff 1. Kan net een verkeerde test tussen zitten natuurlijk. Ik hoop dat het goed is zo! En dat het straks allemaal klaar is! Sterkte iedereen!!
Mijn lijstje: Miskraam: leeg vruchtzakje ontdekt bij 6w5dagen spontane miskraam: nee curretage: ja, op 8w1dag negatieve test: niet getest cyclus na mk/ma: 1e cyclus 35 dagen, 2e cyclus 19 dagen , nu 3e cyclus, pos. ovulatie test gehad rond dag 15/16, dus richting cyclus van 29/30 dagen ongeveer (en hopelijk dus weer terug op oude cyclus).
Na alle drie de mk had ik meteen mijn oude cyclus weer terug, gerekend vanaf de dag van mk en/of curettage. 2 van de 3x was ik erna ook gelijk weer zwanger. Hopelijk is dat deze keer ook zo. Heb btw niet getest wanneer hcg weer verdwenen was. Succes!
Ik werd na een spontane miskraam van 8 weken ook na vier weken precies weer ongesteld. Mijn lichaam was meteen weer in het goede ritme.
Mijn lijstje: Miskraam: Gestopt met groeien rond 6 weken spontane miskraam: nee curretage: ja, op 10w2dagen negatieve test: na 2,5 week cyclus na mk/ma: 1e cyclus 30 dagen