Verloop en klachtenvrij?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Pluis79, 19 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Graag even jullie ervaring en visie.
    Hier positief op corona nadat ik met iemand in contact ben geweest met corona. Nu ben ik al maanden wat brakkig door slapeloze nachten van mijn pasgeboren baby maar al met al heb ik sinds de besmetting geen verschijnselen van koorts, verkoudheid of hoesten. Ik heb met name hoofdpijn die in vlagen komt en in de avond en ochtemd vaak 1 druppeltje uit mijn neus ofso. Ik zit nu op dag 6 en als ik klachtenvrij zou zijm dan mag ik maandag uit Quarantine en gaan de 10 dgn voor mijn gezin in. Tot nu toe is er weinig veranderd aan het verloop, en vraag ik me af of ik wel uit quaraninte mag als deze hoofdpijn blijft aanhouden?

Wat is jullie ervaring?

2. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Ik zou met je huisarts hiervoor contact opnemen

3. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik vond dit ook erg lastig. Bij mij zei de GGD dat hoofpijn wel nog een klacht was (vermoeidheid en geurverlies niet). Ik heb nadat ik uit quarantaine was ook ineens een dag gehad dat ik een beetje een loopneus had. Tijdens mijn quarantaine had ik daar geen last van....het is dus allemaal wel vaag. Ik ben overigens nog steeds niet naar buiten geweest en onze kerstplannen heb jk voor de zekerheid ook gecanceld. Ben zo bang dat ik/gezin alsnog iemand besmet.

Pluis79 en SR84 vinden dit leuk.
  4. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Hier gaf de GGD aan dat ik niet hoefde te wachten totdat de hoofdpijn over was. Kuchje moet wel weg zijn.

Pluis79 vindt dit leuk.
  5. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Dank ladies, lekker duidelijk dus.
    Ik blijf nog maar ff binnen

6. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.909
    387
    83
    Kan je je niet nog een x laten testen? Of je negatief bent nu?

Ik snap je gevoel hierover, lijkt me erg lastig. Maar met een test weet je of je nog besmettelijk bent?

7. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Voor zover ik begrepen heb, heeft dat geen zin. Kan nog tm 8 weken ofso in je lichaam zitten...

8. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.914
    3.935
    113
    Ik vind het ook lastig. Zit nu op dag 10 van mijn quarantaine en ik heb nog een kuchje. Dus mag ik nog steeds niks. Maar ook gelezen dat het zeer uitzonderlijk is dat je na dag 10 n0g besmettelijk bent. Is het kuchje dan nog corona of gewoon het kuchje wat ik elke winter heb en nu gewoon heeft toegeslagen omdat mijn weerstand verminderd was? Dan kan ik wellicht nog weken in quarantaine en de kinderen dus ook. Is toch geen doen.....

9. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag de ggd gebeld om even te overleggen, zij bevestigde het idd van die besmettelijkheid. Ik mocht uit quarantine maar als klachten erger werden weer 24 uur wachten tot klachtenvrij. Dus mss ook ff ggd bellen?

Deel Deze Pagina