Is mijn lichaam in de war?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Anne1977, Apr 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

Dec 4, 2012
    709
    0
    0
    Hey allemaal,

Ik snap er helemaal niks meer van!
    Ben inmiddels een jaar bezig. Ben ik nov zwanger geweest maar was helaas een bbz. (operatie gehad, eileider minder :()
    Ik zit nu op dag 11dpo.

Nu heb ik een vrij regelmatig cyclus van 28/29 dagen waarbij mijn menstruatie ook steeds netjes 14 dagen na mijn ei komt.

Deze maand heb ik al vanaf dag 4dpo enorm last van mijn borsten, dat ik heb normaal nooit zo erg en zeker niet zo vroeg en lang!
    Verder heb ik al een paar dagen enorm pijn in mijn buik en onderrug, beetje menstruatie achtige pijn. Ook dit heb ik normaal pas als mijn menstruatie er al is.
    Ook heb ik echt een enorme emo dip, jank om alles en ben snel geirriteerd...

Ik was er dus eigenlijk zeker van dat ik zwanger was... Maar vanmorgen toch een negatieve test... Ok, dat kan nog te vroeg zijn.
    Maar mijn temp is vanmorgen een halve graad gezakt... terug naar de temp voor mijn eisprong! Normaal heb ik dit pas op de dag van mijn menstruatie of zelfs pas de dag daarna..
    Zou ik nu in 1 keer een kortere cyclus hebben? En toch al 11 dagen na mijn ei ongesteld worden?

Heeft mijn lichaam me zo voor de gek gehouden?
    Ik snap er niks meer van en word er ook echt moedeloos van... Bah, heb er bij mijn dochter 3 jaar over gedaan voor ik succesvol zwanger was en ben nu alweer een jaar op weg... ben het zooooo zat!

Liefs Anne

Share This Page