7 dagen voor NOD weer een positieve ovulatietest

Discussion in 'Zwanger worden' started by EPB, Oct 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EPB

EPB Lid

Oct 4, 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo daar,

De titel zegt het al: ik heb wederom een positieve ovulatietest. De eerste keer was met Clearblue (smiley) vorige week woensdag (2dagen erna was -ie weer negatief) en deze keer getest met Sensitest. Weer hartstikke positief! Moet volgende week woensdag of donderdag ongesteld worden.

Mijn vraag is nu, heb ik nu pas mijn eisprong? Mijn man is weg, dus dat zou betekenen dat onze kans verkeken is. :(

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.

Groetjes, EPB

2. Babbs

Babbs Niet meer actief

Het HCG hormoon (zwangerschapshormoon) heeft een aantal dezelfde eigenschappen als het luteliserend hormoon (volgens mij schrijf ik het niet goed), het hormoon dat zorgt voor de start van de eisprong, dus wie weet!

3. EPB

EPB Lid

Oct 4, 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, zulke positieve ervaringen lees ik ook inderdaad.. Wie weet!
    Maar vind het wel héél positief om te denken dat het in mij geval ook zo is.. We zullen het zien..
    Over 2 weken komt mijn man pas weer, dus hopelijk kan ik hem verrassen. Zal 't hier ook nog wel even melden.

4. EPB

EPB Lid

Oct 4, 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie trouwens dat je zwanger bent? Gefeliciteerd! Lees ook dat je een kindje hebt van de leeftijd van mijn dochtertje! Leuk :)

5. Babbs

Babbs Niet meer actief

Jaa! dankjewel. Ik heb vanochtend positief getest met een digitale clear blue test. Dus weet het nog maar net, het is snle gegaan, we zaten in ronde 3, ben superblij, maar tegelijkertijd onzeker. Maar hopen dat het een plakbeebje is! Ons zoontje is inderdaad net twee geworden en is nog geen drie als zijn broertje of zusje komt. Zo leuk! Ik hoop dat jij over een weekje een positieve test in handen hebt en jouw man kunt verrassen.

Share This Page