Gisterochtend en vanochtend opgestaan met diarree, kan dit een voorteken zijn? Bij de eerst tijdens de bevalling met spoed moeten poepen, was ook heel waterig. Zou dit wat zijn in combi met de rugweeen van vannacht?
Bij mij helaas niet. Vorige week 3 dagen lang hele erge diarree gehad. Ik wist ook eigenlijk zeker dat wel moest gaan beginnen, het liep er gewoon zo uit Maar buik met inhoud zit er nog steeds...
@blondi: jammer voor je, zie dat je bijna je uitgerekende datum heb bereikt, spannend. Heb je nog andere "voortekenen"?
Nee, helemaal niks. 's Avonds heb ik wel veel krampen en menstruatiepijn maar zodra ik lekker in bedje ga liggen is alles weer weg. Ik hoop natuurlijk dat diarree in jouw geval wel een voorteken is
Ik kreeg ook ineens diarree, .... maar geen baby.... bleek dat ik gewoon teveel rozijntjes had gegeten de dag ervoor! halve zakje leeggegeten. hifi
als dat een voorteken is had ukkepuk dr maanden geleden al uitekomen. Heb heel de zwangerschap al last van hyperactieve darmen...
Toen mijn bevalling vorig jaar begon, ben ik wel 6 keer geweest. In het ziekenhuis zeiden ze dat het de natuurlijke manier is om ervoor te zorgen dat je darmen ruimte maken voor de baby. Natuurlijk kan het ook gewoon een dunne poep dag zijn succes
hier wel! was ook erg misselijk en beroerd... vandaar dat ik ook niet gelijk aan bevallen dacht! maar had de hele nacht niet geslapen van de buikpijn (dat waren dus de weeen) en de ochtend toch maar even naar de vk gebeld! en ja hoor de bevalling was begonnen! met ongeveer 5 cm ontsluiting hield de misselijkheid op... en de diarree hield met 2x ook wel op.
ik had dit 1,5 week geleden ook was ook helemaal slap en voelde me net een lappe pop maar helaas niets bij mij. diaree heb ik nu ook wel veel de laatste 2 weken maar het wisseld ook af.zo heb ik op 1 dag diaree en zo lukt het haast niet :x moet wel zeggen dat ik normaal lactose heb en diaree wel normaal was bij mij maar tijdens me zwangerschap geen last van gehad,tot de laatste 2 weken ongeveer.
Dat heb ik ook maar echt lekker in bedje liggen gaat dus ook niet meer, maar diarree heb ik dagelijks maar hier geen beeb