laatste loodjes en zorgen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Crazy angel, Sep 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    Ik heb vorige week een groei/liggingsecho gehad, maar had een gekke vooraanzichts foto meegekregen..
    nu vraag ik me echt af of alles wel goed is met de kleine.

Zit echt NIET lekker in mn vel hierdoor.

Ik ga me van alles in mn hoofd halen. Ben ik wel voorzichtig genoeg geweest met eten, heb ik niet te veel straling van de laptop gehad.
    Heb ik niet te veel vitamine A gegeten, heb ik niet te veel stress gehad
    ik had een kuur zware medicijnen voor de zwangerschap, tijdens gebruik mocht ik niet zwanger worden, pas de eerst volgende menstruatie na de kuur, dat is ook zo gegaan, maar toch maak ik me zorgen.

Echt vervelend. Wat raden jullie me aan. Ik wil nu gewoon weten of alles goed is met de kleine, en heb extra moeite met wachten tot 40 weken

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

een foto van je kindje bij die termijn ziet er heel anders uit dan bij 20 weken. Afhankelijk van hoe de echo-kop stond kun je het ook niet zo goed zien allemaal. Als je je zorgen maakt, neem die foto mee naar je verloskundige en bespreek het.
    Ik denk dat het allemaal reuze meevalt, dat die foto uit een andere hoek is genomen waardoor je een vertekend beeld hebt.

Mirjam

Share This Page