hoi, bij mij is 11 dagen geleden de miskraam opgewekt met cytotec. En omdat ik 4 dagen later nog flink bloedde heb ik nogmaals de cytotec ingenomen. Nu heb ik af en aan nog bloedverlies. Zo een dag bijna niks meer en dan weer heel erg veel met ook nog fikse buikkrampen. Is dit normaal of moet ik (weer) naar het zkh bellen? x
Als je schoon bent neemt als het goed is het bloedverlies weer af. Ik heb het 3 keer gebruikt en bloedde soms nog wel 2 weken nadat ik schoon was. Als je ongerust bent zou ik gewoon bellen! Sterkte nog!
Hoi, Vervelend he, die onzekerheid. Ben je al wel een vruchtzakje verloren? Daarna kun je nog wel lang blijven bloeden, maar het moet wel minder worden. Heb je nog geen controle-echo gehad? Daar zou ik gewoon even naar vragen, dan weet je echt hoe het ervoor staat. Mij is verteld dat het opwekken met deze medicijnen in 60% van de gevallen lukt, in 40% van de gevallen is alsnog een curretage nodig. Ik hoop dat jij niet tot die 40% hoort, maar ik zou wel even aan de bel trekken. Sterkte...