Hoelang duurt het voor miskraam begint?

Discussion in 'Miskraam' started by Mama to be88, Oct 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Hallo,

Na gister een paar druppels rood en nu nog wat bruine smurrie om het zo maar is te noemen verloren te hebben heb ik mezelf er al bij neer gelegd dat het mis zit.. Ik heb geen gevoelige borsten meer nog wel moe etc maar ja voel me niet echt zwanger meer. Ben nu 5 wk 6 dgn.. Graag ervaringen hoelang dit kan gaan duren. Begrijp me niet verkeerd ik vibd het namelijk vreselijk!! Maar ik heb me er al bij neergelegd en wil het kunnen afsluiten..

Liefs

2. Amezen

Amezen Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Vervelend voor je meis.
    Maar zou je niet even een vk raadplegen voor je overhaaste conclusies trekt? Bloedverlies betekent echt niet altijd een miskraam.

3. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Al gecontact.. Kan er pas 18 okt naar toe.. Ik heb voor ma 8 okt een afspraak staan bij de gyn hoop dat zij gaat kijken.. Tot die tijd maar afwachten maar ondat mijn symthomen zijn verdwenen heb ik er een hard hoofd in..

4. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Wel, heb zelf nu miskraam, dat laatste dagen begonnen is.
    Ik ben dinsdagochtend naar spoed gegaan... en dan hebben ze mijn gynaecoloog opgebeld.
    Ik was 8 weken ver, maar leeg vruchtzakje zag er maar 4 weken uit;
    Ik weet niet of ze bij jouw zwangerschapsduur al iets kunnen zien.. maar misschien bloedwaarde laten nemen, voor je HCG ?
    Voorlopig nog niet te hard panikeren hé, dat is niet goed.
    Veel sterkte...

5. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Bedankt voor je berichtje.. Jij heel veel sterkte! Allemaal zo oneerlijk he.. Ik kan denk ook niet meer doe dan afwachten het voelt gewoon niet goed..

6. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Het voelt inderdaad niet eerlijk... maar ja, beter zo dan een kindje met een fameus genetisch defect...
    en je bent al zwanger geraakt, dat is een 1e stap... sommigen zijn zo ver niet hé...
    Liefs en laat iets weten hé, ik duim voor je

7. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Dat is waar.. Het feit dat je lichaam het afstoot betekent dat het niet goed is. Hier nog steeds niks.. Hopelijk gaat het bij jou allemaal snel zodat je het een goed plekje kunt geven en dan op naar de volgende ronde maar he! Het schijnt dat je na een miskraam vruchtbaarder bent wat er van waar is weet ik niet maar who knows :)

8. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik heb nu ook een miskraam. 's avonds bruine vegen na plassen. En 's nachts/ in de vroege ochtend kwam de miskraam....

9. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Hoi liefs van mama..

Heel veel sterkte. Wel snel gegaan dus. Ik had gister bruin toen paar druppels rood bij afvegen.. Daarna weer bruin vandaag nog wat licht bruin bij afvegen. Zo onzeker dit. Of het zet niet door of het zit toch goed maar ja heb een gevoel dat het niet goed zit.

Liefs

10. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Liefs, ook veel sterkte hé...
    Mama to be... ik heb bruin nooit als probleem beschouwd, rood wel... nog even doorbijten en geen zorgen maken, is niet goed.. ik duim voor je..
    xxx

11. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Jaa precies ben er steeds minder mee bezig.. Me borsten begonnen ook weer pijn te doen geeft dan wel weer hoop maar zegt niets. Sta der blanco in en zie het maandag wel! Hou jullie op de hoogte en voor jullie veel sterkte.

Veel liefs

12. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Ok duim duim duim hoor !! Komt goed!

13. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

ik duim ook mee...

14. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Wat lief! Bedankt! Hoop maandag iets positiefs te kunnen posten..

Veel liefs

15. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

Sep 17, 2012
    144
    0
    0
    Hoi meiden,

Wat jammer dat het bij jullie niet goed gegaan is! Mama to be, ik zit denk in hetzelfde schuitje als jij, alleen ik kan niet eerder terecht bij de VK.
    Hoe heb jij dat geregeld als ik vragen mag? Ik zou pas 25 okt mijn eerste echo hebben. Maar door gisteravond wat helder bloed en vandaag bruinig spul te verliezen wel erg onzeker geworden.

16. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

Sep 10, 2012
    200
    0
    16
    Hoi nijntje,

Ik had dat ook begon licht bruin, paar druppels rood en nu al een paar dagen heel licht met afvegen.. Word er ook gek van.. Bij elk pijntje denk ik.. Ow is het toch echt mis? Ik had al een afspraak staan voordat ik wist dat ik zwanger was bij de gyn.. Ik heb ook contact gehad met de vk maar daar kan ik pas18 okt terecht.. Hopelijk zit het allemaal goed bij ons beide!

17. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Nijn, heb je 1 keer maar rood gehad of blijft het duren?
    Ik denk dat 1 keer niet zo erg is, eerder diepere vasthechting van vruchtje... maar als je twijfelt...
    Ik ben doordat ik bleef bloed verliezen, naar de spoeddienst van het ziekenhuis geweest, 's morgens vroeg... en toen hebben ze mijn gynae gebeld, die eigenlijk niet moest werken, maar ze is afgekomen.

Ik heb geen idee of er met 6 weken veel te zien is, maar aangezien je morgen 7 weken bent, en als je bloed blijft verliezen, dan zou ik naar de spoeddienst gaan.

Heb aan mijn gynae gevraagd vanaf hoeveel weken er iets te zien is op inwendige echo en ze zei met 7 weken moet je het goed kunnen zien... heb dat vooral gevraagd, omdat ik bij een volgende zwangerschap vroeger wil komen, voor mijn eigen gemoedsrust... maar te vroeg een echo doen en niks zien, dat geeft ook zorgen hé... vandaar..

Succes en laat ons iets weten hé

18. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

Sep 17, 2012
    144
    0
    0
    Hoi Inneminne,

Ja ik heb vrijdagnacht 1x echt een paar druppels helder rood bloed verloren. Gister en vandaag was het alleen nog maar een beetje bruinig bij het afvegen. Dus aan ene kant weet ik dat het "meevalt" maar aan de andere kant ben ik nog steeds erg onzeker.

19. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn miskraam (7wk) begon met helderrood bloedverlies, niet al te veel. Maar had binnen 12 uur ofzo echt heel hevig bloedverlies en dat heeft zo een 2 dagen aangehouden, daarna nog een paar dagen minimaal bloedverlies.
    Had ook -meer nog dan anders- last van krampen, en dan van het soort, waarbij je eigenlijk alleen maar dubbelgevouwen wilt liggen wachten tot het over is.

In elk geval veel sterkte gewenst joh en misschien is er toch nog sprake van een goede afloop?

20. Inneminne

Inneminne Bekend lid

Jul 24, 2012
    933
    0
    0
    Hm, ik heb toch een gevoel van goede afloop bij jou... en als je twijfelt, vk of gynae bellen, bloedverlies is altijd een prioritaire reden hoor.

Bij mij was het begonnen met meer oudbloedverlies en dan plots helder, en dat heeft niet opgehouden, steeds meer... én buikkrampen. Dus eigenlijk zoals hevige menstruatie..

Ik zou je niet teveel zorgen maken, want dat is niet goed; En als je gerustgesteld wilt worden, vk of gynae !!

Share This Page