Vanmorgen stond ik op en was flink misselijk. In de loop van de dag toenemende buikpijn. Echt ongesteld-achtige buikpijn. Rond het middaguur begon ik bloed te verliezen. Nu nog steeds heb ik een constante buikpijn en bloedverlies als een lichte ongsteldheid. Ik neem urine af voor MVM en daar zaten ook kleine bloedpropjes in. Ik wilde me aanvankelijk niet te veel zorgen maken maar word er nu toch steeds minder gerust op. Zou het dan toch een miskraam zijn? Ik heb inmiddels al uitgebreid contact gehad met VK. Morgen even urine laten checken bij HA om blaasontsteking uit te sluiten. Verder kunnen ze nog niks doen want hartje klopt vaak nog niet rond deze tijd. Dus komt erop neer dat ik moet wachten of de miskraam door gaat zetten of dat het toch wat anders is. Iemand anders het ook zo mee gemaakt?
He Ik heb met 6 weken een kleine bloeding gehad, wel zonder buikpijn. Heb een MA gehad, maar ja dan heb je dus niets door. Dus echt helpen kan ik niet, maar veel sterkte. Hoop dat het niets is en dat het bloeden snel op houdt.
Wat balen die onzekerheid meis. Ik hoop voor je dat het niks is. Maar heel eerlijk klinkt het niet goed. Ik zou toch om een echo vragen. Bij mij was met 6+4 al een duidelijk kloppend hartje te zien. Helaas met 8+6 alsnog fout gegaan. Ik duim voor je. Sterkte.
Helaas zat ik in hetzelfde pakket, allen was ik vandaag 6+3. Sinds maandagavond bruinverlies zonder buikpijn. Ik was het vandaag na gisteravond wat helder rood tijdens afvegen helemaal zat en heb mijn HA gedwongen me vandaag een echo te geven! Want ik kreeg ook te horen het is nog te vroeg... Wat bleek vandaag bij de echo, vruchtzakje helemaal weg, alleen nog restweefsel! Dus ik heb gelukkig mijn duidelijkheid, alleen niet dat wat ik hoopte! Natuurlijk hoop ik voor jou dat je beter nieuws krijgt!!!
Dank jullie allemaal. We zijn er idd flink van geschrokken en erg verdrietig. Maar ja. Het moest blijkbaar niet zo zijn deze keer. Volgende keer blijft ie hopelijk wel zitten.