foute boel? wat denken jullie

Discussie in 'Miskraam' gestart door butterfly84, 24 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Hallo meiden,

Ik ben compleet in zak en as. Ik ben 5.1 week zwanger en heb al van begin af aan heel licht bloed verlies zonder krampen. Gister middag kreeg ik wat krampen. Het kwam enhet ging en meer bloedverlies. Geen stolsels en fel roze/rood. savonds en snachts geen bloedverlies en geen krampen meer. De vk zegt dat het 2 kanten op kan. Iemand met ook een soort gelijk verhaal? Of ervaring?

2. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    De test die ik net heb gedaan. Is een knal test. Maar zegt dat iets?

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Oh bah wat een onzekerheid meid.
    Een test zegt nu helaas niets omdat, mocht het een miskraam zijn, het soms weken duurt voor het hcg helemaal weg is.
    Ik zou een vervroegde echo vragen. Sterkte!

4. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is altijd zo moeilijk :(
    Bloed en krampen zijn geen goede tekens helaas.... Het kan beide kanten op idd.... Je test kan een goed teken zijn ;)
    Maar als jij geen volledige mk gehad hebt blijft hcg aanwezig dus knalt je test ook. En idd blijft soms zelfs na een mk en tijdje hcg aanwezig...

Het is gewoon erg moeilijk. Wanneer krijg je een echo? Want die zou ik idd willen als ik jou was

5. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen is dat zeg! Helaas valt er nu nog niets over te zeggen. Zelfs een echo zegt niet veel omdat je nog niet lang genoeg zwanger bent. Veel sterkte met afwachten. Hopelijk zit het toch goed.

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Sterkte! Het zal niet makkelijk zijn,maar het kan idd 2 kanten op gaan... Ik duim voor je!

7. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een test zegt helaas niks. Ik heb 8 febr na 2 1/2 week bloedverlies een miskraam gehad en testte toen nog steeds donker positief. Had vandaag na aflopende en lichte testen een ultrawitte test in handen. Ruim 2 weken na het doorzetten van de mk en 4 1/2 week na starten van de bloeding.
    En ik was wat verder dan jou maar heb met bloedverlies ook nog een kloppend hartje gezien. Toen konden ze ook geen voorspellingen doen hoe het af zou lopen.
    Maar jij ben nog zo pril zwanger dat ze denk ik heel weinig kunnen zien op een echo.
    Dus het kan met recht nog alle kanten op, 50 / 50 en meer dan afwachten kun je niet doen...

Sterkte, duimen dat het toch nog goed zit!

8. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Dankjewel meiden. Ben erg verdrietig. Iedereen probeert me heel lief op te beuren maar m'n gevoel zegt dat het niet goed zit. Vind t zo fijn dat ik hier even kan spuien. De kliniek zei idd dat het te vroeg is voor een echo. Mag wel altijd langs komen maar heeft nu denk ik weinig zin. Ik sleep mezelf de dagen door. Slopend! Wat heftig TTact dat het zo lang duurde bij jou... heb je al die tijd ook krampen gehad?

9. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan denk ik dat het idd niet goed zit ts... Als je gevoel dit zegt zit je meestal goed :( sterkte hiermee...

Ik zelf kreeg een "gewone" menstruatie toen ik ook rond dit termijn een mk kreeg... ;)

Knuffel

10. Carolien1981

9 jan 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar ervaring mee.
    Had ook bloedverlies, rond de 5 weken.
    Met 7 weken een echo gehad, alles was in orde.
    3 dagen later een grote plas bloed verloren. Extra echo gekregen, weer alles in orde.
    Nu inmiddels bijna 11 weken en vorige week nog een prima echo gehad.

Het kan inderdaad beide kanten opgaan, ik kan je geen garantie geven, maar dacht een positief verhaal erbij, dat geeft je misschien (hoop dan niet onterecht) een beetje goede hoop!

Succes!

11. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik vond het idd wel heftig dat het zo lang duurde... Tussen 1e bloedverlies na roze en de goede echo afgelopen vrijdag zaten 4 volle weken :) Maar zoals mijn vk vanmorgen ook zei: wat fijn dat het lichaam het uiteindelijk toch helemaal zelf gedaan heeft. Want dat wilde ik zo graag en dat wist ze. Maar 4 weken lang bloedverlies en je leven 'on hold' zetten is pittig.
    Nee echte krampen heb ik niet gehad, ook niet tijdens de MK zelf. Maar wel elke dag een trekkend gevoel in de onderbuik (wel vervelend maar was te doen) en later wat menstruatieachtige rugpijn.
    Dus voor mij was het vooral het bloedverlies wat lang duurde en wat ik erg vervelend vond...

Herkenbaar dat iedereen je probeert op te beuren, maar dat jouw gevoel anders is. Dat had ik dus ook tot de 'foute' echo; iedereen had goede hoop en zo, maar mijn gevoel was anders (eigenlijk al vanaf de 2e echo).

Maar blijf vooral altijd spuien hier als je daar behoefte aan hebt! Heb er zelf veel aan gehad, omdat de gesprekken met je omgeving toch op een ander niveau zijn.

Sterkte en hou je haaks! x

12. QueenC

QueenC Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig tacita :( oneerlijk he dat het dan ook nog zo moeilijk moet gaan.

Hier helaas ook zo'n ervaring... Mk begin dec en pas februari was alles goed .. Soms kan het erg oneerlijk zijn.

Ts ik ga gewoon heel erg voor je duimen dat het alsnog goed zal gaan...sterkte ondertussen met wachten

13. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Wat een lieve reacties doet me ontzettend goed. Moet zeggen dat ik iets meer goede hoop heb omdat het niet veel bloed is en niet doorzet (geen mmaandverband per dag)

Donderdag toch nog een echo gewoon om dingen uit te sluiten... Hoop zo dat mijn gevoel ongelijk heeft! Ik laat het jullie weten.

Sterkte ook dames!

En Caroline. Je verhaal geeft me moed om door te gaan!

14. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook nog een positief verhaal. Ik had met 6 weken enorme krampen en bloedverlies. Mijn gevoel zei dat het echt niet goed zat, die krampen voelden echt aan als weeën. De vk zei toen ook dat het 2 kanten op kon gaan.
    Paar dagen erna een echo gekregen en daar zat gewoon een klein kindje met kloppend hartje. Inmiddels 15,5 week zwanger.

Ook ik wil je geen valse hoop geven, het kan echt 2 kanten op gaan. Sterkte met deze onzekerheid!

15. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die moed moet je ook gewoon houden, er is nog niks bepaald... Zeker omdat het op dit moment niet doorzet zijn er nog genoeg kansen dat het goed gaat.
    Nog twee nachtjes slapen (maar wat zullen deze dagen lang duren...). Duim duim duim!

16. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hier ook af en toe bloedverlies gehad de eerste weken en alles was in orde:)
    Sterkte! hopelijk donderdag een goede echo!

17. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Oh echt meiden. Tjonge geeft me zon hoop al weet ik dat het nog alle kanten op kan hoor. Hoe lang duurde het bloedverlies bij jullie? En hoe lang duurden de krampen? en hoeveel bloed hadden jullie?

Het lijkt echt wat minder te worden hier. Ook nog geen stolsels gehad wel wat sliertjes....

PFFFFFFFFFFF

Ben blij dat ik morgen kan gaan werken heb ik tenminste afleiding

18. Carolien1981

9 jan 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had met 5 weken echt wel 3-4 dagen bloed, ook geen maandverbanden vol, maar wel dat ik dacht dat het niet goed zat.
    Toen met 7,5 week echt een plas bloed, dat het echt langs mijn benen liep. (Sorry, klinkt heel vies)

Ik ga echt voor je duimen dat je een goede echo krijgt deze week! Leef met je mee!

19. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik had eerst enorme krampen toen dacht ik al dat het foute boel was. Maar had toen nog geen bloedverlies. Pas toen de krampen weg waren begon het bloeden. In het begin was het veel helder rood bloed met wat sliertjes (geen stolsels), uiteindelijk nog maar een paar drupjes.
    Tijdens de tweede echo zag de vk twee holtes met vocht in mijn baarmoeder wat waarschijnlijk voor de krampen en bloedverlies zorgde.
    Het enige wat je nog kan doen is afwachten hoe frustrerend dat ook is. Fijn dat je morgen wat afleiding hebt. Veel sterkte en ik duim voor je!

20. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Dankjewel mris. Ik heb vandaag al 3 maandverbanden vol. Het is nu dus veel meer dan gister en de dag daarvoor. Heb ook de hele dag krampen maar gelukkog nog geen stolsels. Alleen af en toe een sliertje. Wat een ellende en wat een oonzekerheid. Ik vind t werken erbij ook een drama

Deel Deze Pagina