Hoi allemaal, Samen met mijn vriend 3 weken geleden voor de eerste echo. Wat leek op een goede zwangerschap werd een achtbaan! Eerst werd gedacht aan bbz. Meerdere keren bloed geprikt waarbij twee keer mijn hele arm blauw. Vorige week dinsdag weer checkup bij de gyn en bleek een leeg vruchtzakje. Wachten op een miskraam. De volgende ochtend rood bloed gaan verliezen. Dit is iedere dag zo geweest. Gisteren veel krampen en stolsels verloren. Vandaag weer. Echter naar ik weet geen vruchtzakje verloren. Zijn er meer bij wie het zo lang duurde? Kan ik nog verwachten een vruchtzakje te verliezen of is dit ongemerkt al gebeurd? Wil het heel graag afsluiten en verder gaan, maar gevoelsmatig lukt dit niet voor ik stop met bloeden. Kan wel een steuntje in de rug gebruiken
Dus je bloed nu 5 dagen? Bij mijn miskraam kwam het vruchtje ook als laatst. (Duurde al met al ook meer dan een week) Ik had 3 avonden op rij enorme krampen in mijn buik. Ik verloor een heleboel stolsels en stukken. Na die avonden de volgende nacht extreme buikpijn. (Voelde alsof mijn eileiders knapte) s'ochtends nog een stuk verloren. Die ochtend naar het ziekenhuis geweest ivm vele bloedverlies en kijken of alles "schoon" was. Bij de gynaecoloog kwam er nog een heel groot stuk uit. En s'avonds ben ik pas echt het vruchtje verloren.
Bedankt voor je reactie! Vandaag bloed ik 6 dagen en nu twee dagen heftige buikkrampen. Klinkt wat ongelukkig maar gelukkig niet de enige bij wie het zo verloopt! Mijn volgende afspraak bij de gyn is 22 november om te kijken of alles schoon is.
Geeft niet hoor, ik vond het ook heel fijn om hier herkenning te vinden/lezen. Bij mij heeft het bloedverlies ook nog wel een tijdje aangehouden. (Denk in totaal wel z'n 2.5 week) waarvan het ook 2 dagen gestop was, en toen begon het weer. (Maar een stuk minder erg dan in het begin gelukkig) Ik hoop dat het bloedverlies snel bij je stopt, wees maar extra lief voor jezelf.