De laatste IUI...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door koekjesbakker, 8 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Morgen heb ik mijn laatste IUI behandeling, nummer 6. Bij de tweede poging was het raak maar heeft maar kort mogen duren. Ik heb nog hoop maar weet natuurlijk dat de kans dat het nu opeens lukt heel klein is. Ik wil het liefst zsm door voor IVF maar ook zo bang dat het op een gegeven moment ophoud en we met lege handen staan...
    Even van me afschrijven hoor....
    Iemand nog succesverhalen van de laatste IUI? Of dat het vervolgens goed kwam met IUI.
    Er is bij ons geen oorzaak gevonden.

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik heb geen succes verhaal maar wij hebben woensdag onze laatste iui..
    Ik wil het liefste ook zo snel mogelijk door maar wat ik heb opgezocht van ons ziekenhuis is dat we naar een ander ziekenhuis moeten voor de terugplaatsing en dat je 8 weken voor je begint een brief krijgt.. Dus voor wij verder kunnen is het ook al weer 3 maanden verder :(

Bij ons is er voor de rest ook niks gevonden..

3. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig wel. Iui 4 mk maar iui 6 een goede! Heb wel utrogestan gebruikt. Altijd maar 1 eitje
    Hoop voor jullie allebei dat de laatste een goede is! Succes ladies!

4. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Dat is mooi nieuws! Ik lees wel meer over Utrogestan en ga er morgen naar vragen...hopelijk krijg ik het mee...ben ik dan nog op tijd?

5. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je gebruikt t pas na inseminatie dus wat dat betreft precies op tijd!
    Succes morgen!

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Herkenbaar wat je schrijft! Hier ook geen succes verhaal, hoewel onze 6e iui raak was maar helaas ook van korte duur. Het kan dus wel een laatste iui raak! Ik hoop het voor je!
    Wij hebben morgen de intake voor ivf, de volgende en laatste stap. Ontzettend spannend!
    Succes morgen en duimen voor een bevruchting en een plakkerd!!!

Deel Deze Pagina