Ik ben bijna 6 weken zwanger en had tot eergisteren regelmatig steekjes en wat een zeurderig gevoel rond de baarmoeder. Nu minder tot niks. Is dat erg? Of verschilt dat per week?
Dat gevoel kan veroorzaakt worden door het groeien van je baarmoeder. En idd klachten komen en gaan, misschien heb je morgen wel last van misselijkheid en overmorgen weer ergens anders last van. Er gebeurt zo veel in je lichaam in deze periode!
Ik ben er net achter een paar dagen dat ik zwanger ben en nu net 4 weken.. ik heb al een zoontje ( weinig symptomen ) en een mk 3 maanden terug ook weinig symptomen en nu alweer weinig, en had van het weekend last en ineens niet meer maar goed die steekjes hoeven niet constant want dat is van de groei..maar goed hoop ze snel weer keer te voelen, me borsten was ook ineens over nu gelukkig klein beetje pijn maar voel het liever toch echt.. bij de mk zwangerschap groeide me buik al heel snel dus het is echt lastig en onzeker
Klinkt goed ! Kijk zoiezo nemen de symptomen vaak ineens af als miskraam dreigt.. ik had bij 9 weken een missed abortion maar had niet door dat ik nergens meer last van had nooit bij stil gestaan, totdat we op de echo er achter kwamen en de vk zei of ik dat niet gemerkt had.. maar nee omdat me zoiets nooit overkomen is of niet besefte dat het mij ook kon gebeuren ofzo maar nu kijk ik daar dus heel anders tegenop.
Ik heb ook van die steekjes of trekkend gevoel, het is het groeien van de baarmoeder, ik heb er niet de hele dag last van, maar wel elke dag even,het komt zomaar opzetten en het gaat ook weer weg,ik vind het wel een vertrouwd gevoel
Ja dat is idd wel fijn.. laatste keer was zaterdagmiddag bij mij dus zit daar echt om te springen nu. Even wat bevestiging dat er nog wat bezig is.. zijn lange dagen zo
Precies Nicole! Mijn laatste zwangerschap eindigde in en MA. Echo met 8 weken maar was rond 6 weken al dood gegaan. Ik ben dus echt heeeeel erg bang voor mijn 2 de echo 1 oktober.
Hier rond 8,5 week gestopt maar goed mag wel van geluk spreken dat ik snel zwanger ben maar goed ga iedere keer wel weer een tijd overheen voor je hersteld ben enz.. zie dat bij jou een ander verhaal is dus zal veel zwaarder zijn geweest voor je
Nou vandaag te horen gekregen wanneer ik me echo heb.. de 19de pas dus helaas niet vroeger. Soms baal ik zo dat ze je in de stress laten zitten