Jullie mening over de tests en de situatie

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Kvinne, Feb 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kvinne

Kvinne Actief lid

Nov 4, 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    #1 Kvinne, Feb 16, 2015
    Last edited: Feb 16, 2015
    Hoi allemaal,

Nadat Ik veel gelezen heb over lichte streepjes en beginnende symptomen van een zwangerschap wil ik graag horen hoe jullie de tests en alles eromheen interpreteren. November Gestopt met implanon en daarna netjes Twee keer ongi geweest.We zijn afgelopen januari Gestopt met condooms en ben 15 januari voor het laatst ongi geweest. Tot nu toe cyclus van 26 dagen gehad.

Snel na het klussen ben Ik al misselijk geworden tot aan nu dus ook. en sinds paar weken ook opgeblazen buik en rimelige darmen,hoofdpijn, pijn in mijn onderrug, geuren ruik Ik heel goed, soms iets te! En grieperig zoals verkouden etc en wit slijm en ben echt mega moe.

Ik ben dus nu 7 dagen over tijd. 1e dag getest en negatief, 3 dagen later ook en nu gister heel lucht streepje en vanochtend Twee keer getest omdat de beschadigde nog een keer over wilde doen. Internet zegt dat Ik 4 of 5 weken zwanger zou zijn.. Wat vinden jullie van de tests ( onderste test is binnen 5 min foto genomen en de bovenste test dus na 5 min, maar de streep was al wel heel lucht zichtbaar..) hebben jullie ook deze klachten?

Even ter info we willen graag kinderen, maar waren er niet heel erg mee bezig, klachten waren er eerder dan de gedachte dat we in verwachting kunnen zijn!

Lang verhaal maar Ik hoop dat jullie er Even op willen reageren!

Attached Files:

2. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ik lijk wel iets te zien maar vind het nog te vaag om het positief te noemen. Wellicht dat je eisprong dit keer wat later is geweest. Ik zou over 2 dagen nog eens testen. Dan moet er al wat meer duidelijkheid zijn. Wat betreft je klachten; dat had ik ook elke cyclus weer. En net nu ik daar juist helemaal niet last van had blijk ik zwanger te zijn :) Zegt dus helaas helemaal niks!

3. Kvinne

Kvinne Actief lid

Nov 4, 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie! Moest jij ook overgeven dan tijdens je cyclus? Want Ik voel me echt megaberoerd, afgelopen dagen moest Ik echt in bed liggen en kwam er maar heel Even uit.. Maar wat super dat je een positive test hebt! Na hoeveel dagen en had je een lucht streepje of een duidelijke? Geniet ervan!

4. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Nee dat niet. Was alleen wel altijd hondsberoerd. Misschien heb je een griep te pakken? Dat kan je cyclus ook verstoren.

Ik heb altijd een cyclus van 25 dagen. Ik teste op dag 22 (11dpo) voor het eerst vaag positief. Vond ik ook te vaag om positief te noemen dus ben door gaan testen. Zie foto :)

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik lees in je stukje niets over je eisprong? Ik neem dus aan dat je deze niet weet? In dat geval hoop ik voor je dat je eisprong later is geweest, want voor 1 week overtijd vind ik je streepjes echt veel te licht. Sterker nog: ik zie ze niet of nauwelijks.

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    Ik zelf zou denk ik door testen om te kijken of te testen oplopen idd heb je kans dat je iets later je eisprong hebt gehad en dan zou je dus ook minder lang overtijd zijn en korter zwanger ( die Internet berekeningen tellen vanaf eerste dag laatste menstruatie )

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt het ook over talloze symptomen. Weet je dat die totaal niks hoeven te zeggen? Sterker nog, de meeste vrouwen voelden niks in de ronde dat ze zwanger bleken.
    Je kunt ook allerlei dingen gaan voelen doordat je graag zwanger wilt zijn. Dan ga je op de kleinste dingen letten.

Ik zie niks op je testen helaas, sorry.

Wellicht met een ander merk testen, bijv. Kruidvat 2 voor 5 euro of de CB Digitaal met wekenindicator. Die kun je prima doen als je al een week overtijd bent.

8. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ik zie je streepjes wel hoor!
    Maar denk inderdaad dat als het positief is, je eisprong veel later is geweest. Want voor 2 weken overtijd zijn ze veel te licht.
    Over 2 dagen nog een keer testen en dan moet het echt donkerder zijn.

9. Kvinne

Kvinne Actief lid

Nov 4, 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Wauw ja als jij met 11 dagen over tijd nog zo'n licht streepje hebt is het niet heel vreemd dat Ik met 7 dagen veel lichter heb, de tijd zal het leren! Echt heel leuk voor je dat je zwanger bent: Gefeliciteerd!

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    11dpo is niet overtijd, maar 11 dagen na de eisprong en dus 3 dagen voor NOD. Daarom zegt ook iedereen dat jouw streepjes zo licht zijn. ;)

11. Kvinne

Kvinne Actief lid

Nov 4, 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, vandaar dat Ik nadrukkelijk had gezegd dat Ik er juist niet mee bezig was. Het zou super leuk zijn als het wel zo blijkt te zijn, maar zo niet is het ook niet erg, het is pas eerste ronde! Ik weet idd niet wanneer mn eisprong is geweest omdat we niet perse willen mikken, maar rond de 26e denk Ik had ik wat slijm.. Andere tests zijn helaas niet beschikbaar want we zitten in Nepal! Bedankt voor je reactie in elk geval!

12. Kvinne

Kvinne Actief lid

Nov 4, 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Ah ok vandaar! Ach ja Ik ben ook een leek op dit gebied! Thanks!

13. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

Nov 26, 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit lijkt erg op mijn verhaal toen ik net zwanger bleek te zijn.
    Late eisprong, ik testte zelfs negatief en ik had dezelfde klachten.
    Dit kan natuurlijk ook toeval zijn..
    Maar bij mij was het wel raak!

Misschien kan je daar nog een testje kopen en kijken of deze morgen wat donkerder is. Hou er in ieder geval rekening mee dat het raak kan zijn :D

Succes!

14. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

Dec 13, 2014
    1,858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ik zou zeggen doe een cb digitaal! de kv testen 2v5werkten bij mij niet! super lichte streep tot soms geen streep en ban toch zwanger :)

15. Kvinne

Kvinne Actief lid

Nov 4, 2014
    299
    193
    43
    NULL
    NULL
    Dat zou Ik graag willen maar Ik ben in Nepal nog voor een aantal weken, hier hebben ze maar 1 test.. Dus toch geduld hebben! Bedankt voor je reactie!

Share This Page