miskraam of menstruatie ?

Discussion in 'Miskraam' started by danique2011, Aug 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danique2011

Aug 7, 2012
    8
    0
    0
    Utrecht
    Misschien is dit een rare vraag. Ik zal mijn vraag omschrijven.

Vorige week donderdag ben ik "ongesteld" geworden. Normaal duurt mijn menstruatie 3 dagen. Dus mijn menstruatie moest zondag afgelopen zijn.

En zondag was het inderdaad voorbij. Het was helemaal weg. Geen bloedverlies.

Maar vanaf de dag van mijn menstruatie heb ik best wel hevige krampen in mijn buik gehad. Krampen waren te vergelijken met na-weeen. De krampen waren niet continu. maar wel meerdere keren in een uur.
    (wanneer ik moet menstrueren heb ik normaal geen tot weinig krampen!)

Normaliter ik de eeste 2 dagen weinig bloed verlies, en de derde dag wordt het wat meer. Maar afgelopen donderdag was het al meteen veel bloed verlies.

En woensdag (1 dag "ongesteld") zaten er klontjes bij. Dat komt weleens vaker voor bij mij. Maar dan wanneer ik op dag 3 zit van menstruatie.

Zaterdag werd ik erg misselijk. Zondag niet. Maar maandag en dinsdag(vandaag) weer wel.

Het is een compleet andere menstruatie dan anders!.

Dus mijn brandende vraag.. Ben ik gewoon (hevig) ongesteld geworden, of een miskraam?.

Ps. ik gebruik gewoon anticonceptie!!.. De Evra pleister..
    Het kan zijn, door het warme weer, en het veel zwemmen dat ie wat losser is gaan zitten. Of door zweet dat het losser is gaan zitten.

Bedankt voor uw reactie alvast.

Liefs, Angel

2. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    heyy..

in heel veel gevallen verliezen vrouwen het vruchtje al zonder dat ze het weten..dus dan wordt je ongesteld maar heb je in feite (zonder dat je het wist ) een VMK gehad..dus ja, het kan..

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Denk dat de kans heeeeel klein is aangezien je anticonceptie gebruikt!
    Ik had ook wel eens meer buikpijn dan de andere keer.
    En ook vaker stukjes erbij gehad,is gewoon weefsel.
    Een vmk heb je pas als je een positieve test hebt gehad.

4. danique2011

Aug 7, 2012
    8
    0
    0
    Utrecht
    Bedankt voor de reacties.

Ik heb nog niet getest. Aangezien ik dacht dat het gewoon een menstruatie was.

Maar is het mogelijk dat wanneer je een vmk gehad hebt, en je gaat een test doen, de test wel eerlijk een positief of negatief aangeeft ?.

Het is allemaal zo raar. Ik heb symptomen die ik normaal niet heb. Zoals veel kramp, misselijk, rugpijn.

Had eens op internet gelezen dat wanneer hele realistische dromen hebt. Dat ook een symptoom kan zijn. En zulke dromen heb ik sinds een week of 2.

Share This Page