Lieve dames, Jaja, ik weet het, ik ben een stuk ongeduld. Maar toch heb ik een vraag. Gisteravond had ik zo'n last van mijn buik. Rond 1 februari had ik mijn eisprong. Ik heb allerlei kwalen. Omdat ik miss-ongeduld ben pakte ik een ovulatietest. Tot mijn grote verbazing kleurde deze lichtjes.. Ik heb vanmiddag een zwangerschapstest gedaan van de kriodvat (2 voor 5) en nu gaf deze geen streepje weer binnen de 5 minuten. Maar na 10-15 minuten zag ik een heel licht streepje. Nu las ik van alles over indrooglijntjes enz dus dit kan het ook zijn. Wat is jullie ervaring? Ik heb de foto van de test toegevoegd als bijlage. Is dit een indrooglijntje? Of kan ik op iets moois hopen? Morgen of overmorgen is mijn nod en ik weet ook dat ik dan eigenlijk pas kan testen.. Doe sowieso overmorgen weer een test maar ben even benieuwd wat jullie ervan zeggen. Liefs Fiona
Ik zie zeker iets op je test, maar het lijkt een beetje scheef, alsof de test niet goed is doorgelopen. Druppel er eens een paar druppeltjes water in en kijk dan of het er nog steeds staat.. Ben benieuwd!!
Hey! Oww dat kan niet meer. Ik ben onderweg nu en omdat dit streepje er pas na een kwartier opkwam ging ik er vanuit dat het valse hoop was en heb ik hem weggegooid. Verstopt in een leeg pakje boter onderin, want wil mijn vriend niet net zo onnodig blij maken als ik me voel.. Maar helpt het dus als je er water bijdruppelt? Doe ik het morgen mog eens. Dankjewel voor je reactie!!
Er lijkt wat te zitten, maar omdat de test niet is doorgelopen, durf ik je nog niet te feliciteren. Probeer eens zoals Ellen zegt er eens wat druppels water in te doen (zoals je ook je urine in de test druppelt).
Ik zit nu in de trein voor een afspraak. En maakte mezelf helemaal gek. Blij dat ik een foto heb genomen van de test. Die druppel water doe ik morgen weer. Alleen dat streepje kwam er pas na ongeveer een kwartier op en in de bijsluiter stond dat je na 5min geen geldig resultaat meer kom aflezen. Gekkk word ik van mezelf! Bedankt voor jullie reacties!!
Is idd vreemd dat die streep er niet direct stond. Morgen gewoon weer een nieuwe test doen....succes!
ik zeg zwanger...want bij mij bleven ze zelfs na uren omowit toen ik niet zwanger was..ik zeg 100% ZWANGER
Kruidvat schijnt de laatste tijd nogal traag te zijn met het geven van een streepje.. En ik zie toch duidelijk iets roze.. Maar de hele rechterkant van je test is wat donkerder dan de linkerkant, vandaar inderdaad ff water erbij (als je je test nog kunt vinden onder in de prullenbak ) En anders gewoon morgenochtend nog een keer testen! Ik heb goeie hoop voor je!
Je ziet dat de rechterkant anders kleurt. De urine begint links en loopt dan door naar rechts. Soms blijft het geheel hangen zeg maar....
@Fiona85. Die is positief hoor. Ik had gisteren (9dpo). Ook zo'n streepje. Zat er na ongeveer 7 min denk ik? Vandaag weer hetzelfde en CB geeft aan 1-2 weken. Dus koop anders CB voor bevestiging maar ik zeg positief!
Ik zeg positief. Dat donkere aan de rechterkant is de schaduw van het omhulseltje. Als je goed kijkt zie je dat de schaduw ook half rond loopt net als het venster waarin je de streepjes ziet. Beetje lastig uitleggen wat ik bedoel maar heb dat zelf ook wel eens gehad als je een foto wilt maken. Als je de test een beetje scheef houd zie je die schaduw en daardoor lijkt het streepje ook een beetje scheef. En de kruidvat testen doen er de laatste tijd inderdaad lang over om op te lichten. Ik zeg zwanger!!
Ik bedoelde niet goed doorgelopen, omdat 'ie aan één kant veel donkerder is en het op de foto lijkt dat de streep scheef staat. Als hij helemaal niet doorgelopen was, dan had je ook geen controle streep gehad Maar ik heb hele goede hoop voor je!
Haihai! Ja klopt die foto nam ik in verkeerd licht. Is een schaduw. Maar donderdag test ik nog eens. Spannend! Bedankt allemaal voor jullie reacties