Rituals fans aanwezig?

Discussion in 'De lounge' started by Logan2013, Jun 14, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    hallo,

Ik ben zachtgezegd GROOT fan van de Rituals producten. Zijn er hier op het forum meer fans?

Liefs Logan

2. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

Mar 31, 2020
    2,225
    3,264
    113
    Female
    Ja hoor! Parfum genie in de woonkamer ( sweet jasmine of imperial rose ik wissel ze om) in elke andere kamer stokjes onder de douche staat ook een hoop rituals producten ( karma en ayurveda). Skin care( gezichtscrub dagcreme serum en olie) en handzeep.
    Parfum de lichtroze Himalaya iets is me favoriet voor de zomer :D

T enige waar ik niet zo te spreken over ben zijn de shampoos (ook die je zelf samen kan stellen vind ik tegen vallen)
    Maar ik heb dan ook een bos met krullen met een gebruiksaanwijzing.

Tevens heb ik geur kaarsen van rituals maar ook van woodwick (die vind ik denk ik nog lekkerder)

En nu er een baby aan komt zal die lijn ook uitvoerig getest worden:roflmao:

3. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Hier ook de genie in de woonkamer evenals verschillende interieursprays, kitchen sets, en geurkaarsen.

Uhmmmm de badkamer.. tja dat is mijn eigen rituals winkel:p:D

Tiny rituals vind ik zelf minder helaas. Had er meer geur aan verwacht. De nieuwe Namasté natural body producten vind ik wel ook heerlijk

hibiscusje likes this.
  4. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

Aug 16, 2018
    1,132
    540
    113
    Female
    Ja! Heerlijk vind ik het. Probeer het ook altijd voor het weekend te bewaren. Dan lekker uitgebreid met douchegel en bodylotion. Ik vind sommige dingen die nu op de site staan echt idioot duur!! Stokjes voor 160€... en geurkaarsen van 5 liter voor een paar honderd euro ofzo??

Ik wil de pillowmist nog wel een keer proberen. Iemand ervaring mee?

De handcreme staat op mijn nachtkastje. Gebruik ik iedere avond.

5. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Inderdaad die nieuwe geurstokjes en kaarsen zijn belachelijk. Wasmiddel is ook duur maar ja.. die gebruik ik alleen voor m,n beddengoed.

De pillowmist ben ik vanaf dag 1 fan van. Heerlijk rustgevende geur met een vleugje lavendel.

Verder vind ik het heerlijk om gewoon inderdaad te souchen daarna te cremen en dergelijke met dezelfde geur en je ruikt het ook lekker lang.

Af en toe wel even bedenken welke we gaan pakken. Maar dat is echt afhankelijk van mijn humeur welke geur ik kies om mee te douchen

6. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

Aug 16, 2018
    1,132
    540
    113
    Female
    Oh jij hebt dus wel ervaring met het wasmiddel? Ook de wasverzachter? Ik wilde die wel eens proberen en dan idd alleen voor het beddengoed, dan valt de prijs nog wel mee.

7. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Jaaaa het is werkelijk heerlijk. Wel advies niet in de droger doen dat haalt wel wat van de geur weg. Maar dat is eigelijk bij praktisch alle wasmiddel en verzachter zo.

8. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Dit is mijn ritualskamer, waar tevens ook de douche is:p Volgens m,n man komt rituals kamer beter tot zijn betrefd naam ipv badkamer:roflmao::roflmao:

Attached Files:

9. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,802
    4,582
    113
    JALOERS!!! Zie express your soul mist staan... Kan hem potverdrie nérgens meer vinden... :(

10. caletto

caletto Actief lid

Sep 13, 2019
    224
    146
    43
    Huh wat moet je met zo’n enorme voorraad? :eek: Of is dit echt in het kader van een verzameling?

11. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Klopt heb nog maar 1,5 flesje mist. Ben er ook heel zuinig op. Blijft 1 van mijn favorieten

En ja ik ben wel blij met mijn walhalla zeg maar:oops: Toch wel een beetje mijn trots in huis

12. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Verzaming plus dagijks gebruik.

Sommige dingen wel voorraad maar dat zijn dan Limited editions die daarna niet meer verkrijgbaar zijn, of tegen zeer hoge prijzen

13. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

Jan 13, 2019
    5,072
    5,826
    113
    Female
    Jaaaaa hier ook fan! Ik gebruik het liefst met douchen dezelfde geur als de bodycreme:roflmao: dus als ik met karma douche, smeer ik me daarna in met karma bodycreme:roflmao:

Heb momenteel Karma, Happy Buddha en Chado staan. Yalda is favoriet maar niet te koop helaas. En ik vertik het om op marktplaats te gaan kopen voor megahoge prijzen:roflmao:

14. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Ja yalda staat in mijn top 5. Gelukkig nog het een en ander op voorraad maar inderdaad de marktplaats prijzen van limiteds kunnen sky high zijn.
    Chado was 1 van de weinige geuren waar ik niet echt iets mee heb.

En inderdaad schui, scrub, creme en indien mogelijk bodymist allen van dezelfde geur

Lisa280887 likes this.
  15. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,802
    4,582
    113
    Bijenkorf is momenteel sale op Tsuru en Dao; 30% korting... Wellicht de moeite eens te kijken voor de fans? Nog meer setjes trouwens in de sale, maar benoem deze 2 omdat deze eruit zijn...

16. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Klopt en vannacht begint de sale bij rituals zelf. Benieuwd wat daar allemaal tussen komt. Verwacht ook wel oude verpakkingen van producten en wat ik al weet is potten scrub en veel make up

17. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    4,802
    4,582
    113
    Dao iig maar 15% heb ik gelezen... Dus bijenkorf is voor Dao het goedkoopste :)

18. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

Jan 13, 2019
    5,072
    5,826
    113
    Female
    Dit staat op de fb groep over de sale!

** Laatste Sale Spoiler **

Het is bijna zo ver, het moment waar we als doorgewinterde Rituals fans altijd naar uit kijken: de sale!

Ik had al een spoiler geplaatst, en heb nu nog een laatste update met de lijst van artikelen die in de sale gaan komen️‍♂️

Let op: Niet alle artikelen zullen in de fysieke winkels beschikbaar zijn, en sommige producten zullen online vrijwel direct na middennacht uitverkocht zijn.

De lijst is met zorg samengesteld, en is voor 99% zeker. Er ontbreken nog wat artikelen, maar er moet natuurlijk ook wat spanning blijven tot het echt zo ver is

Dan nu de lijst:

Make-up - 50% korting
    -Bijna alle artikelen, lijst is te lang om op te noemen.

Lip Care - 30% korting
    -Alle oude lip care

Hand Care - 30% korting
    -Alle oude hand care

The Ritual of Dao - 15% korting
    -Alle gangbare collectie (excl. giftsets)

The Ritual of Tsuru - 30% korting
    -Alle gangbare collectie (incl. Giftset)

The Ritual of Chado - 30% korting
    -Foaming Shower Gel
    -Body Creme
    -Body Scrub
    -Body Mist
    -Tea
    -EdP Travel Chabana

Giftsets - 30% korting
    -Alle gifsets 2018 Small & Medium
    -Dao 2019 Small & Medium
    -Ayurveda, Sakura, Happy Buddha & Dao 2018 Large
    -Hammam 2018 XL

Private Collection - 30% korting
    -Black Oudh Parfum d’Interieur 2018
    -Green Cardamom Parfum d’Interieur 2018
    -Tangerine Tea Fragrance Sticks
    -Goji Berry Fragrance Sticks
    -XL Precious Amber Scented Candle

Body Scrub 375/450g - 30% korting
    -Ayurveda, Sakura, Happy Buddha & Hammam

The Ritual of Namaste - 30% korting
    -Calming Sensitive Day Cream 50ml
    -Calming Sensitive Day Cream (refill) 50ml
    -Calming Sensitive Night Cream 50ml
    -Calming Sensitive Night Cream (refill) 50ml
    -Firming Ampoule Boosters
    -Hydratating Ampoule Boosters
    -Cleansing Oil

The Ritual of Holi - 30% korting
    -Body Scrub
    -Shower Jelly
    -Toiletry Bag

En nog een paar mooie losse artikelen, waaronder de Samurai Yuzu faam, een aantal oude verpakkingen van de gangbare Eau de Parfums en Ayurveda Fragrance Sticks

Share This Page