Volgens de nwa (formulier ingevuld) is het niet strafbaar, wel als het om een gekoeld item gaat. Dus kon ook niks melden.
Ik zou het gewoon opeten hoor, ziek zal je er zeker niet van worden. Zit wel bomvol suiker, dus gezond is het sowieso niet. Maar dat wist je vast al
Normaal koop ik het ook niet maar het was zo'n 35% bak bij de kassa dus pakte het snel mee. Normaal eten ze Brinta Dit is ontbijt wat ze bij opa en oma krijgen als ze uit logeren gaan
Ik had nee ingevuld maar zie nu pas dat de tht nog geen maand geleden is en dan zou ik het dus wel doen. Niet dat ik dit eet maar cruesli zou ik wel aandurven.
Thanx dames. Scheelt me weer een rit terug naar de winkel in ieder geval. Volgende keer maar weer wat beter opletten dus.
Ja maar ik zou eerst even proeven. Tht maakt niet zoveel uit. Op kruiden, rijst etc staat ook een tht datum, maar kun je wel langer bewaren en gebruimen. Tgt producten niet.
Ik zou ermee teruggaan, gewoon de volgende keer dat je boodschappen gaat doen. Ondanks de stickers verkopen ze iets wat eigenlijk niet meer kan. (daar val ik meer over)
Ik zou er eentje proeven en als t goed proeft gewoon eten. Volgens mij is er weinig wat er kan vergaan aan die dingen
Waarom kan dat dan niet? Het is in de meeste gevallen gewoon goed te eten, én het is niet strafbaar zolang het om droog houdbaar eten gaat. Vind wel dat ze voor de "zeikerds" (niet mijn eigen bewoording ) de over de datum producten in een aparte bak kunnen leggen. Of beter nog: gratis aanbieden.
Mee eens. Ik zou dat op zich met droog spul nog wel aandurven, pasta, rijst etc. Maar aangezien hier een vloeibare substantie in zit wist ik het niet zeker. Verkopen van spul over datum vind ik een no-go eerlijk gezegd.