Zijn er nog meer sites zoals welke.nl en pinterest met leuke ideeen voor in huis, je kinderen eten enz? Ik ben druk aan het kijken om onze kamer en de kamer van de kids te pimpen vandaar....
Heb je niet genoeg aan die twee? hihi.. welke.nl heb ik nog nooit op gekeken maar op pinterest raak ik echt noooooit uitgekeken daar kan ik echt zo een hele avond achter zitten.. oepss Sorry ik ken er dus geen meer
Staan zulke mooie dingen op, ben zelf alleen zo onhandig en niet creatief. Maar kan mij ochtendje wel weer vullen zo, whaha
Ohh ik ben heel creatief met veel dingen, maar als ik zulke dingen zie denk ik wow dat kan ik echt niet hoor haha.....moet het gewoon gaan proberen, moet alleen nog even durven haha....
weet niet of je hier wat aan hebt, maar ik vind het altijd wel leuk om te kijken Fotoalbum - Huisjekijken
Moet ook eerlijk bekennen dat ik er ook de tijd voor zou moeten nemen om het eens uit te proberen. Er staan echt superleuke dingen op, zeker ook voor mijn meiden hun kamer!! Misschien als de jongste naar school gaat dat ik er meer de tijd en rust voor heb