Herleef de passie, begin een affaire!!!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Loesie1982, Sep 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Nouja zeg...

Misschien ben ik verschrikkelijk ouderwets/truttig of gewoon normaal, haha, maar ik zit radio 538 te luisteren, komt er ineens een reclame voorbij over één of andere site, victoria nog wattus en dat is dus een site voor mensen die getrouwd oid zijn en waar de relatie een sleur bij is.

En dan hebben ze de slogan: Herleef de passie, begin een affaire!:$
    1.3 miljoen leden hebben ze. (volgens de reclame dan)

Ik sta hier echt van te kijken!
    Wie doet nou zoiets?

Oke, er zijn mensen die een affaire hebben, ben niet helemaal wereldvreemd, maar die zijn iemand tegen gekomen lijkt me waarbij de vonk oversloeg. Maar als je zo'n site op gaat ben je dus bewust op zoek naar zoiets...Dusssss...

Wie denkt er ook zo over of zou je het (ooit) kunnen doen?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ik maak me nooit zo druk om wat anderen doen eigenlijk...

Persoonlijk zou ik het niet doen.

Geen behoefte aan. Ik ben nog steeds verliefd op mijn man na dik 12 jaar.

3. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,839
    3,630
    113
    Ik heb die reclame ook gehoord en ging er eigenlijk vanuit dat jet uiteindelijk om iets anders zou gaan (spannende lingerie of zo), dat de reclame gewoon lekker spannend was geformuleerd om je nieuwsgierig te maken. Ik kon me niet voorstellen dat dat het echt was, maar dat is dus wel zo? Wat triest zeg.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    :$:$:$

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Niemand is zo leuk en lief als mijn man, dus nee dankje. :)

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee ik zou dat niet eens kunnen..

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Maak me er ook niet druk om, slaap er geen minuut minder om.

Maar vind het gewoon triest dat zoiets bestaat.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Schijnbaar is er vraag naar anders hebben ze niet zo veel leden. Agg ja als jij of je partner vreemd wil gaan in een relatie dan gebeurd dat toch wel. Doe je weinig aan. Als er geen passie is kun je na mij idee dit ook samen weer gaan ondekken door leuke spannende dingen te doen. Lukt dit niet tja dan is uit elkaar gaan ook een optie. Vreemdgaan is wel erg laag

9. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

Heb me net aangemeld!

Haha geintje, maar idd zal wel markt voor zijn dan. Ik wens ze er veel plezier mee zolang ik er maar geen last van heb

10. Bri

Bri Niet meer actief

Niks voor mij, maar als een ander dat wel prettig vindt moeten ze dat vooral doen.

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
  12. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Ik zal wel 1 van de weinige zijn, maar ik kan me daar dus totaal niet druk om mmaken. Hoe triest ook, blijkbaar is er een markt voor.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik geloof wel dat er een markt voor is, maar 1,3 miljoen leden geloof ik niet. Accounts nog niet eens... en dan ga ik uit van veel dubbele...

Ik zou me er zo voor de grap eens inschrijven. Kijken of ik bekenden tegen zou komen. Maar goed, dat doe ik natuurlijk niet met mijn eigen naam, e-mail adres en foto... En ik denk dat niemand dat zou doen, dus dan kom je er nog niet achter of er bekenden op zitten... ;)

14. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind het echt niet kunnen dat dat soort gedrag wordt aangemoedigd.
    Zou het zelf nooit doen, ik vind mijn man geweldig en als je je relatie beu bent moet je die maar lekker verbreken voor je iets met andere mensen gaat doen (tenzij het in overleg gebeurt, zoals in een open huwelijk). Maar goed, mijn man zou dit niet doen en ik ook niet.

15. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Belachelijk dat zoiets bestaat:$ Mensen aansporen om vreemd te gaan! Ik zal het nooit doen in ieder geval.

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Voor de 2e keer...ik maak me er ook niet druk om...maar als je iets opvalt, dan mag je daar toch over praten...

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hoorde ik nou laatst ook niet iets op de radio voorbij komen dat ong. de helft van de mannen vreemdgaat/ooit is vreemdgegaan en zeker een kwart van de vrouwen ook wel eens over de schreef gaat/is gegaan? ;)

Natuurlijk is er een markt voor, niet iedereen is monogaam. Maar om dat nou via zo'n site te doen, nee bedankt...

18. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    Ach ik zal het niet doen..maar er is al een reclame op de radio met second love.nl dus helemaal nieuw is deze niet.

19. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

geloof me dat dit echt zo is, ik werk als operator achter zo'n soort site en je wilt niet weten hoeveel '' normale '' mannen hebben. Ze hebben vaak gezinnen en willen verder geen relatie met iemand beginnen maar vaak alleen maar sex of gewoon een praat maatje omdat hun leven zo'n sleur is..

Ik zou het nooit doen maar goed als iemand anders daar blij van word, tja waarom niet ?

20. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    1,213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zelf nooit zoiets doen en ik zou het ook heel erg vinden als mijn vriend dat zou doen.

Share This Page