Helemaal mee eens, vooral de eerste zin! Ze geeft gewoon aan dat ze het onzin vindt om hier een topic over te openen, dat mag toch? Daar hoeft dan toch niet zo'n felle reactie op te komen? Enniewees, ik snap geen reet van dit topic, maar heb de eerste gemist, dus ik trek me weer terug
Juist bebek... En volgens mij was jij het zelf die eerst fel reageerde troetelbeer... Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten !
@ Lovely huppeldepup of hoe je ook heten mag; Sorry ik veroorzaak het zelf? Pff hahahaha.. Volgens mij hebben meerdere mensen het zonnetje vandaag niet gezien of is het onweer in hun hoofd ofzo. Wat een gedoe en chagrijnige mensen zeg. Geniet gewoon!! Het zonnetje schijnt, blauwe lucht, fluitende vogeltjes, allemaal vrolijke lachende mensen buiten.. Als ik al niet meer mag zeggen dat iemand ook gewoon kan genieten van het weer.. Dan heb je pech want ik zeg het lekker wel! En tja loze topics; hoeveel zijn er wel niet
En ik weet ook niet exact waar het over gaat trouwens maar volgens mij was ts een paar weken geleden kwaad omdat haar vk een afspraak niet kon nakomen... Tsja het is een vk die worden nou eenmaal af en toe weggeroepen
Hamish Ge-wel-dig meid! Haha, je hebt me aan het lachen gemaakt! Ook ik vind het humor dat je er een topic voor opent! En ook ik ben trots op jou!
Haha word ik nu de pispaal? Er reageren tig mensen positief op Hamis. Misschien omdat ze gewoon vrolijk willen doen en niet dit soort onzinnige rare respectloze reacties willen plaatsen tegen iemand. Ookal plaatst Hamis 238213213812328 miljoen irritante topics. Tegen niemand ga je respectloos doen, is mijn mening dan he.. En ik ben de 10e die een keer positief reageert en dan heb ik het gedaan omdat er een zinnetje verkeerd overkomt?? Euhm. Het is geen dreigement hoor dat ik zeg je dat je beter kan genieten v.h. zonnetje ipv chagrijnig te lopen doen. Nou sorry dan van de twee uitroeptekens. Vond het mooie weer van vandaag wel twee uitroeptekens waard.. Maar heb de pers. in kwestie al een berichtje gestuurd met de melding dat het niet bedoelt was als rotreactie of dreigement; is dat ook weer uit de wereld. Enne andere zeurende onweerhoofden; Ik had het niet tegen jullie dus waar BEMOEI je je mee??
Dan heb jij de pech dat ik dit topic ook wel wat zinloos vind en het dus zegt , mede omdat het nogal onduidelijk is waarover dit gaat. Overigen geniet ik wel ontzettend van het zonnetje, en ben totaal niet chagerijnig..."fluit vrolijk verder" @TS: ik begrijp dat de verlos eerder had afgebeld en je daar wat van baalde? En nu dus weer? Knap dat je "ja"zei...al kan ik me voorstellen dat je toch best wel baalt.