Zoals de titel al zegt, wat vinden jullie van deze tattoo??? View attachment 133819 Komt waarschijnlijk op de binnenkant van mijn pols. De R staat voor Roan en de S voor Senna. Welke S vinden jullie mooier, zoals in de bovenste tekening of zoals die eronder staat???
De onderste S vind ik mooier! De bovenste S lijkt een andere letter in tegenstelling tot die R. En die bovenste S is aan de bovenkant (lijkt het voor mij) snel afgekapt. Ben ook benieuwd naar de mening van de anderen
Persoonlijk vind ik de onderste S mooier, past beter bij de R qua vorm... Je moet wel kijken of de letters samengevoegd dan nog duidelijk te herkennen zijn, ivm de krullen! Alleen, het eerste wat ik dacht toen ik de tattoo zag was: er staat ERS... Ik zou de krul (links) van het stokje van de R iets veranderen, tenzij de E wel de bedoeling is natuurlijk!
Nu je het zegt ja, zo had ik het nog niet bekeken... Daarom is het ook zo fijn als anderen er ook even naar kijken. Ik weet wat er moet staan dus ik zie dat ook. Anderen kijken er toch weer met een frisse blik naar en zien dingen die ikzelf niet zie. Thanx!
Graag gedaan, altijd handig zo'n forum... Ik vind het lettertype wel erg mooi trouwens, sierlijk en niet te grof!
ik vind denk ik toch de bovenste mooier. Misschien dat de bovenste krul van de s iets uitgebreid kan worden. Maar wel mooi hoor!!!
Vind de onderste mooier maar weet niet hoe hij samen met de r is.. Misschien te druk maar misschien ook perfect!
Je zegt dat je het aan de binnenkant van je pols witl laten zetten? Ik zou het dan ook niet te klein doen/maken want met die krullen gaat het dan misschien een beetje op een mie-nestje lijken
Whahahhaaha Ik ben het eens met hierboven: de onderste 'S' en dan het e-tje van de R een beetje aanpassen. Mooi!
Thanx voor alle reacties al! Ik heb ff in paint zitten knutselen. Het is niet netjes maar zo hebben jullie wel een beeld. Is dit mooier??? View attachment 133862
Ik vind de bovenste juist weer mooier.. En inderdaad, niet te klein doen hoor.. zeker niet op binnenkant van je pols..
En denk er goed over na hoe om je hem wilt, van je af of naar je toe. Er zijn tattooeerders die hem alleen van je af willen tattoeëren, maar ik wilde hem dus echt voor mezelf zetten en heb hem dus naar mij toe. Voor de tattoo-eerder zijn gevoel dus op z'n kop, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb zoals ik het wilde.
@Janneke: Daar zat ik ook al aan te denken inderdaad. Mijn man heeft zijn tattoo van hem af (initialen van zijn ouders). Toen vond ik dat heel logisch maar nu ik er zelf over na zit te denken dan lijkt mij naar me toe meer gepast. Pff, nog meer twijfels... Ik ga er zeker goed over nadenken want ik heb al twee andere tattoo's (op mijn rug) en die vind ik nu zo nietszeggend. Die wil ik ooit ook laten verwijderen. Niet dat ze heel lelijk zijn ofzo maar ze voegen ook niets toe. @Fruity Pebbles: Met de bovenste bedoel je de tekening zoals in het eerste bericht van dit topic? Zoals die daar staat, incl de S? @Farah: Thanx! Ik word zo blij als ik je banner zie @Pinter: Ik ben ook druk opzoek naar het hartje, hihi