Ik ben altijd een actieve vrouw die graag veel rond het huis wil doen en op de sportschool maar nu lijk ik soms net een oude doos. Stofzuigen van het huis (10 weken) kan ik al niet meer in 1 keer doen. Misselijkheid die nog steeds gezellig voorbij komt. En nu nog eens een beknelde zenuw (al 3 weken )in mijn been die me wel super oud doet overkomen. Kan op het ene moment gewoon lopen en op het andere moment kan ik niets... Wat zijn bij jullie de veranderen die je voelt maar moeilijk kan accepteren.
Hey meis Het is normaal dat je de eerste 3 maanden wat sneller vermoeid bent dan anders .. over een paar weken zou je je weer perfect moeten voelen en weer meer energie krijgen .. Ik had dat ook lag s'middags alleen maar op de bank en nu kan ik de hele dag mijn dingetjes doen .. en die kwaaltjes horen erbij en die gaan meestal ook zo rond de 12 weken weg of worden minder .. Geniet van je zwangerschap
Ik baal er ook ontzettend van dat ik bijna niks meer kan. Ben heeeeel blij als ik weer lekker heel mijn huisje in één keer kan schoonmaken
Nou ik ben ook een actieve vrouw, en d8 ook dat het in het tweede gedeelte van mijn z.schap terug zou komen. Helaas is dat niet het geval. Ben natuurlijk niet meer zo moe als de eerste weken, maar ben niet de oude hoor. Ik moet alles in etappes doen, helaas niks aan te doen, accepteren maar!