ik zag op fb een bericht voorbij komen over 2 jongetjes die vermist worden uit Drenthe. http://www.vermistnl.nl/vermist/vermist-olivier7-en-floris4-uit-omgeving-drenthe/ Iemand reageerde daaronder met dat het allemaal van internet zou verdwijnen omdat het om een grap blijkt te zijn of zo? (Nou lekkere grap dan ) Weten jullie hier meer van? Het verhaal doet me anders veel denken aan Ruben en Julian.
Zulke berichten deel ik nooit. Het is echt heel zielig als het waar is, maar ik krijg dan een beetje een naar gevoel. Vaak zijn dit soort berichten niet waar, de jongens zijn al gevonden, of het blijkt een misplaatste grap. Als het echt een Ruben en Julian-effect heeft, dan is er echt wat aan de hand en zal het uiteindelijk wel op tv komen. Laatst had ik via fb een bericht gedeeld dat er een oplichterij aan de gang zou zijn. Kreeg ik een grote waffel via fb dat het echt niet zo was! Dus ik lees het ter info.
Hier wat twitter-berichten: Twitter Trackbacks for Vermist Olivier(7) en Floris(4) uit omgeving Drenthe - Vermist Nederland [vermistnl.nl] on Topsy.com
Ik lees op facebook dat ze terecht zijn. Daarom werkt de link niet meer. Wat een ophef zeg... Sinds gisteravond vermist. Vader had alleen een fiets, vermoedelijk met openbaar vervoer gereisd. Ik moest er wel even om lachen, vooral om de zin die de facebookpagina had geplaatst: "Vader alleen in het bezit van een fiets."
Wat raar dat het dan tóch nog rond gaat, en ook op twitter waar steeds nieuwe berichten blijven komen.
Waarom is er dan geen Amber Alert? Kan je als ouders ervoor kiezen dat er geen Amber Alert uitgegeven wordt ofzo? Ik kan er verder weinig over vinden, dus weet niet of dit echt is. Hoop van niet.
Vechtscheiding... Olivier (7) en Floris (4) met vader op vakantie - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Pfff gelukkig zijn ze gewoon bij hun vader. Maar weer zo verdrietig dat het een vechtscheiding moet zijn.
Als het waar is waarom dan geen Amber alert ? Dat schijnt toch gelijk de lucht gaat . Omdat de eerste uren zo belangrijk zijn .
Heb het gelezen is dus wel waar , raar dat er geen amber alert is geweest je weet immers maar nooit .