verloskundige bellen? erg veel pijn

Discussie in 'De bevalling' gestart door Friesland90, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Succes! Hopelijk gaat alles voorspoedig!

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Jeetje, dat gaat dan snel ineens!!! Wat onwijs fijn dat ze zo goed hierop reageren.
    Succes meid!!

3. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    wauw!! wat geweldig!!

heel veel succes!!

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Weet niet of je dit nog leest maar: Zet hem op, succes, je kan het! Straks een mooi wondertje erbij!

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heel veel succes, dat alles maar voorspoedig mag verlopen!

6. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Succes! :D

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Succes!!!!

8. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Ik zou zeker bellen. Ik heb hele erge bekkeninstabiliteit gehad, laatste 6 weken zelfs zo erg dat ik in een rolstoel zat en bijna niks meer kon. Ben toen door de verloskundige doorverwezen naar de gyn en ingeleid.

Als ze me nog tot de uitgerekende datum of zelfs overtijd hadden laten lopen was ik denk ik inmiddels zo verzwakt dat ik geen kracht meer zou hebben voor de bevalling. Ik zou dus zeker contact opnemen en kijken wat ze voor je kunnen doen!

9. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Ik reageer weer veel te snel zonder alle reacties te lezen, je mag gelukkig vanmiddag al naar het zh! Heel veel succes!!

10. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooooh Friesje, wat spannend!! Jammer dat het zo moest natuurlijk, maar je hebt als het goed is je mannetje snel in je armen. Succes en zet'm op he!

11. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik heb dit ook gehad mét reuma erbij. Werd gek van de pijn. Doen ze niks aan... Ik ben bij 41 weken ingeleid, werd een ks omdat ik op was :(

12. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    haha had ik ook

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Wat een lieve reacties allemaal, hartstikke bedankt!

Gister opgenomen in het ziekenhuis. De baarmoedermond is nog niet verweekt en de boel zit nog pot dicht. Om nu te gaan inleiden met gel etc. is wel mogelijk, maar kan dan ook dagen duren. Voor de nacht kreeg ik een pethidine spuit om tot rust te komen en een goede nacht te maken. Niks bleek minder waar want al na een half uur kreeg ik menstruatie krampen die elke keer een half uur aan hielden en tussendoor harde buiken. Om 04.00 aan de ctg en de harde buiken kwamen om de 2 minuten precies, maar de pijn ging niet gelijk op. Inwendig onderzoek bleek uit dat er niks gebeurde van binnen helaas.

We hebben nu afgesproken dat we tot woensdag afwachten, dan komt de verloskundige langs om te kijken of er al opening is, mocht dat zo zijn prikken ze donderdag de vliezen door. Is dat niet zo, dan wordt ik vrijdag alsnog in geleid omdat dit zo gewoon niet langer moet duren. Ik ben heel erg opgelucht dat ik niet langer hoef dan vrijdag en er voor het weekend nog wat wordt gedaan. Nu hoop ik dat de kleine zich bedenkt en toch nog uit zich zelf komt, maar die kans acht ik heel klein in, omdat het wel rommelt maar van binnen niks gebeurd.
    We wachten het gewoon af en elke dag is er weer 1 minder. Ik probeer ondanks alles toch nog een beetje te genieten van de kleine die veilig in mijn buik zit en het goed maakt gelukkig:)

14. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Jeetje, dus je moet nog zo blijven lopen, bijna een week lang :O
    Tja, ze leiden je niet gauw in, met zulke klachten.
    Ik gaf bij week 35 al aan dat ik het niet meer trok. Afspraak was dat ik dan ingeleid zou worden met 38 weken.
    Nou, niets was minder waar, want ze lieten me gewoon overtijd lopen, tot onze dochter zelf besloot met 41.3 te komen pfffffff.
    Flikken ze me echt geen 2e keer meer.
    Sterkte en succes.

15. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Lees nu net al je berichtjes hier....jeetje hoop gebeurd met je zeg! wat een achtbaan ineens, maar wel goed dat ze je klachten zo serieus nemen...helaas lees ik ook dat er weinig is veranderd nu en dat je deze week nog moet doorkomen? pffff....

sterkte met alles! Hopelijk dient de kleine zich een deze dagen aan zodat verdere pijn je gespaard blijft....

P.S. moet je nu in ziekenhuis blijven of ben je nu wel thuis?

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ook hier heel veel sterkte toegewenst. Is niet helemaal gelopen zoals je had gehoopt, maar lichtpuntje is vrijdag!
    Ga heel hard voor je duimen dat de kleine er al eerder uit gaat komen en anders dat het vrijdag zeer voorspoedig zal gaan.

Zet hem op!!! Hele dikke knuf

17. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh meis, ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat de je snel je mannetje in je armen hebt. Nog even volhouden.

Knuf en zet'em op!!

18. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    nou meid fijn om te horen dat je in elk geval een einddatum hebt. dat is wel lekker denk ik.

nog even doorbijten dus

19. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Bedankt voor de berichtjes..!!

Ik heb echt zo pijn, pfff verschrikkelijk. Ben nu thuis en nu wachten tot woensdag de verloskundige gaat toucheren en dan bekijken of de vliezen gebroken kunnen worden. Ik hoop het zo. Maar inderdaad ben ik heel blij dat ik de zekerthid heb van maximaal nog een week. En nu inleiden terwijl alles pot dicht zit is het zoveel pijn misschien juist ook niet prettig, dus hopen dat deze dagen extra toch wat opleverd dan..
    Ik hoop dat de kleine vannacht niet bedenkt te komen want ik heb al ruim 48 uur geen oog dicht gedaan en ben nu echt bek af. Hopelijk nu geen krampen en harde buiken vannacht..

Deel Deze Pagina