Vaatontsteking in onderbeen (trombofelitis)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pinda83, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi,

Ik heb hier al heel lang niet meer gepost, maar het moest er maar weer eens van komen! :D

Ik ben 25 weken zwanger van de tweede, en bij de eerste had ik vaatontsteking in mijn linkeronderbeen (net onder de knie). Het bleek toen te komen door een vernauwde ader in mijn bovenbeen waardoor mijn bloed in mijn been blijft 'staan'.

Nu heb ik hier helaas veel meer last van! Ik heb twee enorme blauwe plekken (en in één daarvan ook nog een dikke spatader) op hetzelfde onderbeen en dit doet enorm veel pijn als ik sta of veel loop. De lol is er daarom een beetje van af, de laatste tijd. Ik baal hier enorm van! Ik draag nu een strakke zwachtel wat enigzins helpt, maar zijn er meiden die hier bekend mee zijn? En hebben jullie anders tips voor mij om de pijn te minderen? Ik zit al 's avonds met mijn been omhoog, douche niet te lang, heb creme gebruikt tegen trombofelitis (als ik het goed schrijf...;)) en draag geen strakke kleding of ondergoed.

Wie o wie heeft er tips/ ervaringen voor mij? Ik baal, baal, baal!

Grtz Pinda83

2. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Helemaal niemand? Ben ik dan de enige met zo'n lelijk, pijnlijk been? Grrr:x, 't is niet eerlijk!

Deel Deze Pagina