Goed dat je gebeld hebt! Mijn eerste is met 32 weken geboren. Gelukkig was ik toen ook alert. Gelukkig zijn er ook verhalen van kindjed die nog lang blijven zitten met opening. Sterkte! Ik duim voor je! Want hoe langer hoe beter
goed dat je gebeld hebt! Daar zijn ze immers voor. Hopelijk blijft de baby nog een poosje in je buik. Sterkte!
Goed dat je hebt gebeld! Beter 1 x teveel toch? En ook fijn te horen dat je verloskundige direct wilde komen.. Mij overkwam inmiddels 5 jaar geleden hetzelfde, ook met 33 weken. Volgens de verloskundige moest ik na het weekend maar wat urine inleveren.. ze wilde niet komen, zelfs niet toen ik voor de 2de keer belde. Een paar uur later in het ziekenhuis bevallen. Ik hoop dat je kleintje nog even lekker blijft zitten. Voor nu eerst sterkte
Oef, ben blij dar je gebeld hebt. Nu kan je babytje nog even aan sterken voor die de wereld ontmoet. Heel veel sterkte de komende tijd en zeker goed rusten. Succes!
Bedankt allemaal! Hier lijkt alles nu weer wat rustig met de remmers. morgen of woensdag gaan ze waarschijnlijk afbouwen als alles zo blijft gaan en dan kijken hoe het gaat. Voor nu blijft het nog even spannend, maar ik voel me goed en de beeb doet het ook goed. Dit lijkt nergens last van te hebben! Wat lees ik toch ook veel over beebs die al vroeg geboren zijn. Naar ook als je een verloskundige hebt die niet wil komen!!