jah ze doen dat met een test staafje , zonodig krijg je ook gelijk een kuur . heb die liever niet . heb in mn eerste zwangerschp 4x een blaasontsteking gehad volgens de HA , maar dat klopte dus achteraf niet toen ik bij de gyn kwam . dus voor niks 4 kuuren gehad !!! dus dat vertel ik er dus wel duidelijk bij dadelijk .....
Happymama als je al eerder voor niets die kuren hebt gehad moet je bij de HA of VK gewoon een blaasontsteking test of kweekje eisen met catheterurine. Dit doen ze dan even afnemen in het ziekenhuis vaak en dat voorkomt dat de blaasontstekingstest positief wordt door de bacterieen die buiten de blaas zitten (dus op en rond de vagina) bij zwangere vrouwen zijn die bacterieen meer en daardoor kan dus die test positief worden zonder daadwerkelijke ontsteking! Ik heb zelf gelopen met blaas-urineweginfectie en nierpijn daardoor en heb ook aan meerdere kuren gezeten.. de echte ontsteking werd door de HA niet gevonden, en na een aantal kuren bleef de test positief en door mn eigen wantrouwen en een goede vk kwamen we er dus achter dat ie wel weg was en ik dus geen kuur meer nodig had! (die mijn HA ook weer gewoon zou geven) Succes ermee!
ik weet wel dat t de laatste x op kweek is gezet maar wel gewoon die ik zelf in een potje had gedaan , ik moest daarna dus bij de gyn komen en die vertelde dus je hebt geen blaasontsteking je moet gewoon bevallen . ik ben dus toen van de 20 tot de 37 weken aan t sukkelen geweest en kuren gehad voor niks . ik leg t ze dadelijk wel uit wat er toen is gebeurd . mijn vriend is dadelijk thuis dus ik bel nu de ha post om even een afspraak te maken .....
Hallo,Happy Mama Ik hoop dat het mee valt en je kan idd blaasontsteking hebben, Sterkte ik weet hoe je je voeld ik heb hetzelfde alleen is de pijn bij mij nu even weg gelukkig. Suc6 ermee
sorry was gister laat thuis en ben gelijk naar bed gegaan . maar goed ikke daar heen dus en de urine bleek gewoon schoon , gelukkig maar . toen zeg die dokter hoever ben je 14 weken ??? ik zeg jah , hij: oh heb je cho gehad ? ik:ja hij: is t er echt maar 1 ?? ik: ja hahahaha hij vond mn buik zo enorm dat hij zei ik snap best dat dat pijn doet haha . dus conclusie last van banden en alle schuivende organen haha
Goed dat het geen blaasontsteking is meis,iig goed dat je het hebt laten controlleren. Bandenpijn, ja ik heb hier ook veel last van gehad in die periode. Mijn buik groeide al vrij vroeg en snel Nu ben je er geruster op en hoef je je niet meer druk te maken.
He meid, ik heb je topic even gevolgd, ik zie dat we behoorlijk gelijk lopen, en ik heb vorige week dit ook een paar dagen gehad, het gaat op en af. Ook flinke steken. En de buikpijn, lijkt alsof je blaas overvol is, en je darmen nodig leeggemaakt moeten worden, snap je het nog? haha Daarom wel fijn dat ik dit nu lees! de klachten komen me in elk geval bekend voor! Ik moet trouwens elke maand mijn urine wegbrengen om op blaasontsteking te controleren, omdat ik er gevoelig voor ben. Heeft mn verloskundige me geadviseerd! succes met groeien!!
ben vandaag bij de vk geweest ! ze zegt ook gewoon banden pijn als t geen blaas ontsteking is . maar t doet zo'n pijn !! met mn werk heb ik al aangepaste tijden . smorgens 3 uur en smiddags 3 uur .maar als ik een half uur in de auto heb gezeten begint t al ....(rijd taxi) nu heb ik steeds dat t lijkt alof mn buikkei strak word (onderin ) als ik buk bijv ... ook lijkt t of ik blauwe plekken op mn buik heb als ik er op druk . ene barst van de koppijn hihi dus ga zo maar naar bed