Zoals hierboven al staat ik ben morgen uitgerekend en nog geen teken van de kleine meid . op wat menstruatieachtige krampen en harde buiken na. Ik ben het wachten zoooo beu zijn er nog meer aanstaande mama's die geen geduld meer hebben ?.
Ik ben pas 25 feb uitgerekend maar soms heb ik ook wel eens zoiets van pff was het maar zover. Ik heb wel al geregeld krampjes en toch at harde buiken en ongi gevoel. Maar ik snap je helemaal en wil je veel succes wensen en het einde komt nu echt in zicht!!
Leef met je mee. Bij mij staat 24 februari op de agenda, en ik geniet nog volop van m'n verlof. Maar ik kan me zo voorstellen dat ik over drie weken net zo zit af te tellen als jij nu. Sterkte!
Ik ben dinsdag uitgerekend. Ook ik heb veel lastvan krampen enz. Het wachten is ook zo vervelend he!! Maar lang kan het iig niet meer duren meid
Hier ook zo! Ben donderdag uitgerekend, maar ooh, wat hoop ik dat ze ietsje eerder komt. Heb er zo'n zin in!!
Nog niks meid??? Ik weet het nog dat me schoonzusje op 9 september uitg. was en Zöe kwam op 19e,10 dagen later..wat een verschil he! Mijn jongen kwam precies 1 week vóór de datum!!! Ik wens erg veel su6,veel moed,en zet m al het zover is!!!
Sterkte! Ik heb ook al twee weken gerommel. Het wordt steeds frequenter, maar met om de dag krampen en rugpijn is het vooral erg vermoeiend aan het worden en zet het nog niet door. Ik praat maar veel tegen mijn buik dat het buiten veel mooier is en dat pappa hem dan ook kan knuffelen. Je moet toch wat!
De bekende laatste loodjes... Erg vervelend als je er maar op zit te wachten en er lijkt niets te gebeuren. bij mijn dochter een week overtijd gegaan, de langste week uit mijn leven! Hoop dat ik bij deze wel optijd beval.. Maar heb het toch niet voor het zeggen. Sterkte nog even!!
Spannend allemaal! ik ben 14-2 uitgerekend dus dat schiet ook al erg op! Zenuwen beginnen wel beetje toe te slaan nu hoor (Hihi) Meiden succes allemaal dat we maar snel de kindjes mogen showen op ZP! Liefs
hier wordt ik a.s maandag ingeleid deze week plan ik dus lekker vol zodat ie gauw voorbij is.. nog even lekker bij me dinnetjes op bezoek en alles netjes houden dan vliegt de week vast zo voorbij hahah
ja ik wil ook graag nog overal natoe gaan maar het idee dat ik bij iemand op bezoek ben en de vliezen kunnen breken vindt ik niet exht fijn. dus ik zit nu een beetje aan huis gekluisterd. en dan nog niet te spreken over de mensen die om het uur bellen met de vraaag : nog niks ? ... helpt ook niet echt.
Pfff hier duurt het wachten ook erg lang... Ik ben vandaag uitgerekend en het rommelt af en toe wel maar weinig bijzonders... Van mij mag onze kleine meid nu echt wel komen hoor!
Ik ben vrijdag uitgerekend, ook hier rommelt het maar dan wel vooral savonds. Ben er echt klaar mee...wil zo graag mijn meisje vasthouden!
nee haha helemaal niks . volgens mij wilt ze er nog niet uit . ik ga maar eens na bed morgen weer een nieuwe dag en nieuwe kansen.