hallo liefe mensen. ik ben erachter gekomen dat ik zwanger ben geworden door de pil heen, ik hou het wel want ik wil geen moordenaar zijN! en wil niet op mijn geweten hebben dat ik mijn eigen kindje vemoord heb. hoe kan ik dit tegen mijn ouders zeggen, heeft iemand tips.. en wie heeft dit ook mee gemaakt
ik zou gewoon de waaheid vertellen, als jij netjes de pil geslikt hebt kun je er verder ook niets aan doen dat je zwanger bent geworden. dt verwacht je gewoon niet. weet je vriendje het al?
Ik wil niet lullig zijn, maar je loopt als sinds maart hier op de site rond. Waarvan je al een keer eerder dacht zwanger te zijn. Is het geheel perongeluk? of heb je pillen vergeten? Nogmaals ik wil niet lullig zijn! laat dat voorop staan. Ik krijg er gewoon wel een paar vragen bij.
Er staat ook een keer dat je bewust gaat stoppen met de pil en snel hoop zwanger te zijn. Ik snap em niet meer....
Deze zin is vandaag door haar geplaatst. Snappen jullie het nog? Supper man! gefeliciteerd ik hoop dat ik binnen kort ook een toppic kan openen van ik ben zwanger!
tja ik vind het altijd zo moeilijk om adviezen te geven aan zulke jonge meiden het enige wat in mij opkomt en niet om aantevallen maar gewoon mijn mening WAAR ZIJN JULLIE IN GODSNAAM MEE BEZIG! man in mijn tijd (effe oubollig doen) speelde ik met 14 nog met me barbies en met 16 begon ik pas jongens te zien en dan alleen nog maar die verliefdheid die je iedere week wel hebt op iedere week een andere mooie jongen maar daar bleef het ook bij. en nu der tijd mijn hemel 14 en 15 jarige worden gewoon maar zwanger zonder aan de gevolgen te denken het is geen POP. en daarbij je gooit je eigen jeugd weg! waarom kunnen jullie tegenwoordig niet meer gewoon genieten van het kind zijn jeugd hebben. nou ja laten we de media de schuld maar geven want die heeft hier een grote bijdrage in!
Ik snap hier ook niks van... Ik heb ook mijn bedenkingen bij iemand van 16 jaar en een kind. Daar ben je (over het algemeen) nog niet rijp voor op die leeftijd..
sorry patries maar ik geloof dat natasja gelijk heeft heb net al je berichten gelezen, jij bent al een poos bezig zwanger te raken BEWUST! meis waar begin je op zon leeftijd aan en nu maak je je zorgen hoe je het vertellen moet? ik zou zeggen meis de WAARHEID EN NIKS ANDERS DAN! sorry het enige wat in mij opkomt hoe naief kan je zijn dom dom dom oliedom.
Ik ben het met jullie eens, dat de jeugd er tegenwoordig vroeg bij is. Ook kan ik er met mijn hoofd niet bij, dat er dan geen condooms worden gebruikt (en pil). Toch kan het gebeuren, en hebben deze meisjes het dan al moeilijk genoeg. Met betrekking tot de topicstartster, valt het op dat ze per ongeluk zwanger is geraakt. Terwijl ze eerder aangaf graag zwanger te willen worden. Het verhaal klopt dus niet, en mocht ze echt zwanger zijn, dan komt ze erg ondoordacht over. Ergens hoop ik dat het niet waar is!
Als je ook nog eens rond dezelfde tijd post dat je nog 3 pillen moet en dan bewust er voor gaat, maakt voor mijn de verwarring compleet.
Ja maar veel meiden weten ook niet dat als je oa antiboitica gebruikt of diaree hebt gehad ook zwanger kan raken, ook al slik je de pil! jessica
hmmm.... :-k @ patriess91: Ik hoop wel dat je je verhaal nog wilt doen, misschien zitten we er wel naast groetjes
ja ok die meiden hebben het moeilijk maar mijn hemel sexueel actief op je 13e 14e 15e 16e? sorry maar dan wil je er gewoon bij horen want denken ze nou echt dat ze het doen met een jongen die op zijn 14e een vaste relatie wil en een gezinnetje wil vormen nee hoor jongens willen alleen maar sex hoe meer hoe beter op die leeftijd en als een meisje daar niet moeilijk over doet nou ja dan moet ze maar op de blaren zitten we weten allemaal ook op die leeftijd dat als je sex hebt je gevolgen kan hebben\krijgen met of zonder protectie. dus dat ze het moeilijk hebben sorry dat zal wel maar ik kan er geen meelijden mee hebben ik heb meelijden voor haar ouders!
@patriess91 waarom komt er geen reactie? ben toch wel erg nieuwsgierig of het nu echt een ongelukje is of dat het toch bewust is?