verloskundige belt op laatste moment om afspraak te verzetten

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

oeps, ja ik ben iig blij dat het niet echt aan mij ligt.

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nee hoor, ligt zeker niet aan jou ;)

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

daarbij ik moest gister ook een dik half uur wachten bij de vk door onvoorziene omstandigheden ja dat kan nu eenmaal gebeuren hoor. maar daarbij kwam ze nog wel een keer zaterdags in de avond om 8 uur toen ik met mn domme kop van de trap was gepleurd. bedoel... dan zijn ze er toch ook maar!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zullen we het verder ontopic houden...

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Maar als dat de modjes dan ook opvalt... Waarom wordt er dan niks aan gedaan? ;)

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Tullip , hoef je tegen mij geen sorry te zeggen hoor! ;)

Ts kan me voorstellen dat je er van baalt!
    al helemaal als je man ook vrij heeft genomen......
    ja eerlijk gezegd zou ik daar ook van balen en mn man ook!
    maar het is overmacht zo te lezen.
    En gelukkig mag en kan je vandaag nog komen , toch!??

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sta hier met mijn oren te flapperen :$:$
    Kan me er ook niets bij voorstellen dat je zo reageert als er gevraagd wordt of je morgen zou kunnen komen.

Mag voor jou hopen dat als jij de verloskundige nodig hebt ze direct kan komen.

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja wat moet je eraan doe?;) zeggen dat ze niet op elkaar mogen reageren? kan toch niet? ontopic nu maar weer;)

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    OT; Ja het is vervelend als je afspraak ineens om wat voor reden dan ook niet door kan gaan.
    Maar ach, shit happens en je kunt evengoed nog komen.
    Ze hadden het ook niet kunnen melden, had je daar voor Jan l*l gezeten vanmiddag.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Idd overmacht..

Een vk is geen fysiotherapeut of een tandarts, bevallingen zijn nou eenmaal niet te plannen ook die van jou straks niet meis ;)

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad, ze zijn het in dit geval roerend met elkaar eens.
    NIks mis mee toch. Kan ze moeilijk bannen omdat ze dezelfde mening delen :D

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha ja idd Anja!
    das nog vervelender!

13. tulip

tulip Niet meer actief

nee dat is het probleem, dat is altijd zo, maar goed je begrijpt wel wat ik bedoel en ik laat het hier nu bij.

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Kan me nog heeeeeeeeel goed die venijnige K*&^ opmerking van die man herinneren in de wachtkamer, omdat ik VOOR mocht, terwijl hij daar met zijn vriendin zat te wachten in een volle wachtkamer. Terwijl mijn onderbroek vol met bloed zat en ik daarna acuut werd opgenomen in het ziekenhuis ivm een vroeggeboorte.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kleintje:
    Jah, sommige mensen

16. gezellig topic.. :(

17. tulip

tulip Niet meer actief

o wat erg!

18. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    He bah, vreselijke mensen zijn dat. Vandaar vind ik dit topic ook zo vreselijk. Je Vk maakt keuzes obv de kennis en patienten die ze heeft. Als ze iemand opschuift heeft dat een goede reden. En als mensen daar dan over gaan lopen miepen en ook nog beslissen dat anderen maar voor haar moeten schuiven dan gaan mij de haren recht omhoog. Het onbegrip, BAH.

19. 078mama

078mama Niet meer actief

OMG dit vind ik echt heel erg om te horen! Hoe durven sommige mensen?

On topic: wat een gezeur zeg! Het zou mij als vk echt niets maar dan ook niets uitmaken of je man vrij heeft genomen! Ze zit daar toch niet voor de lol maar om haar werk op de best mogelijke manier te doen.

Daarnaast, jullie roepen dat je andersom een dikke factuur krijgt! Ik heb echt nog nooit een factuur van een vk gezien dus dat gaat ook niet helemaal op.

20. Pfff :$ jeetje, sommige mensen kunnen niet bedenken dat het een GOEDE REDEN heeft dat je voor mag, nee MOET zelfs :x:x
    Ik kan echt kwaad worden om zulke mensen bah!!

Ik weet nog wel dat ze belden bij mijn 1e zwangerschap dat mijn echo voor de volgende morgen niet door kon gaan en een paar dagen later moest. Klote en balen, maar het zal wel een goede reden hebben toch?? Of denk ik dan weer te makkelijk ;)

Deel Deze Pagina