verloskundige belt op laatste moment om afspraak te verzetten

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ben het helemaal met jou eens!

2. maxennada

maxennada Lid

8 jan 2011
    64
    0
    0
    Nou ben het met je eens hoor... een half uur van te voren?? Waar wij een echo moeten laten maken zat ik dan al in de auto. Bij onze praktijk hebben ze twee dames die alleen de echo's doen. Dat is dan iets beter geregeld. En wat de andere meiden zeiden over spoed.. ja als ze weg moet moet ze weg dan is dat zo. Maar om nou gelijk maar de hele afspraak te annuleren omdat er iets tussendoor kan komen lijkt me niet nodig. Dan zou de eerdere genoemde vk die alleen werkt nooit een afspraak in kunnen boeken?! Want ja daar kan altijd iets tussendoor komen.

Beetje lullig hoe hier sommige reageren.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja typisch gevalletjes van ikke ikke ikke. en niet effe 2 seconden doordenken:p

4. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ik vind het wel typisch dat je zit te klagen dat de VK de afspraak wou verzetten, maar je vind het dan wel normaal om iemand anders z'n afspraak te laten verzetten zodat jij een echo kan hebben??
    Alsof die afspraken minder belangrijk zijn dan jouw echo?!

Toen ik zwanger was van de jongste, nam mijn man in het begin elke keer vrij om mee te gaan naar de controle afspraken. Omdat hij toen ik 5 maanden zwanger was naar Afghanistan moest, en zomin mogelijk wou missen tot die tijd. Toen mijn schoonzusje zwanger was van haar dochter, nam mijn zwager elke afspraak vrij om mee te kunnen. Hij is met zijn ex-vriendin hun kindje verloren na 7 maanden zwangerschap.

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Tis wel logisch dat ze baalt dat haar afspraak verzet moest worden , ik keek altijd uit naar dit soort afspraken. Maar wel een beetje overdreven reactie hoor.. je mag toch alsnog komen? Terwijl het de vk duidelijk niet uitkomt. Je moet blij zijn dat je gewoon mag komen. En als ze dan weg geroepen word is dat heel jammer :)

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Stelletje sensatie zoekers!!!!

Er zijn 40 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (36 leden en 4 gasten)

:p

7. tulip

tulip Niet meer actief

kleintje,
    ik denk dat sommige mensen als alles gewoon goed verloopt wel vergeten dat het om een mensenleven gaat.

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ach ja, wij hadden 5 januari een afspraak voor een echo in een ZH wat 3 kwartier rijden was voor ons.
    Mijn vriend had daar ook vrij voor gevraagd, een half uur voor vertrek werden we gebeld dat het niet door kon gaan.
    Tja eh, balen... Maar dat zijn nou eenmaal dingen die gebeuren.
    Kan er wel boos om gaan worden, maar daar had ik die echo niet eerder mee gekregen hoor.

Er zijn nou eenmaal dingen die voorgaan!
    Maar goed, sommige mensen zijn uitsluitend met zichzelf bezig. ;)

9. :D

(dacht ik net ook.. druk bezocht rel topic :D)

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    en als ze nou tegen jou zegt als je op het punt van bevallen staat.......
    tja je moet maar ff wachten hoor want er is iemand die het zo vervelend vind dat ik de afspraak verzet omdat ik een bevalling moet doen?????????
    Het is een VK...en die kan nou eenmaal niet altijd weten of er iets tussen door kimt, vervelend voor jou, maar met een beetje logisch nadenken kun je dit toch wel snappen

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Zak chips en een colaatje erbij... :D

12. zohra

zohra Niet meer actief

nou ja wat niet kan. ;)

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik denk dat Hamis ondertussen naar dr echo is......

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Vreselijk :(. Dat zijn dezelfde type mensen die hier nu een topic openen.
    Bah ongelofelijk, hoe sommigen kunnen zijn.

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

schrok ook een beetje van de snelle reacties, maar vond het heerlijk om mij n hart even te kunnen luchten:D

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het gekke vind ik: ze mag gewoon komen!
    Hoezo: afgebeld?

De vlos heeft alleen gevraagd of het heel misschien morgen kon (voor het zelfde geld waren jullie morgen gewoon vrij geweest, dat weet zij toch niet!).
    Dus hoezo een topic: ze heeft afgebeld, dat IS helemaal niet zo.

Voor de mensen die de negatieve reacties niet zo begrijpen...

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, ze is vast onderweg...nou maar hopen dat de vlos niet alsnog weggeroepen wordt!

18. maxennada

maxennada Lid

8 jan 2011
    64
    0
    0
    Zoals ik het lees was er nog geen spoed geval maar zou die kunnen komen. En spoed is spoed heb ik ts ook nooit over gehoord!!
    En zonder spoed een echo afzeggen een uur van te voren is niet leuk! Helemaal niet als je man er speciaal vrij voor heeft genomen.
    Dat zou ik ook een vreemd vinden om in de woorden van ts te blijven. Ze vindt het vreemd dat is alles wat ze zegt!

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Idd ze kan toch evengoed haar echo krijgen vanmiddag.

Komt er straks een topic dat de echo maar 5 minuten duurde en dat ze dat niet vond kunnen.
    (Sorry ;))

20. 078mama

078mama Niet meer actief

je hebt helemaal gelijk Elmo! Er is niets voor haar anders dan voor het telefoontje

O is het heel erg als ik stiekem hoop dat haar vk nu bezig is met een prachtige bevalling van een lieve leuke moeder met een trotse zenuwachtige vader naast haar?

Deel Deze Pagina